Onko täällä kenelläkään silikoneja? Haluan tietää niistä kaiken, sillä harkitsen sellaisten ottoa! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmi.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimmi.

Vieras
Missä otit?
Paljonko maksoi?
Tuliko komplikaatioita?
Suosittelisitko niitä?
Kerro kaikki!

Minä olen laihtunut nyt sen verran ja imettänyt(toista imetän vieläkin) kahta lasta (molempia yli vuoden), että rintoja minulla ei enää kohta ole. Tai on, mutta hyvin pienet ja löysät säkit... Ei ne roiku, mutta kaikki täyteläisyys on poissa. :(

Meille ei ole näillä näkymin tulossa lisää lapsia ja haluaisin rinnat joissa itse viihdyn. Mies on sitä mieltä että nää nykyiset on ihan hyvät, mutta itse en ole tyytyväinen. Olen siinä mielessä kauneusleikkauksia vastaan, että jos niitä tehtaillaan jatkuvasti, mutta itsetunnon kohottajana sallin silikonirinnat. Jos joskus päätän sellaiset ottaa niin olen suunnitellut ottavani ne ruotsissa tai suomessa, virossa en ottaisi vaikka maksettaisi.

Kokemuksia?!

Silikoneja en ottaisi... Liikaa riskejä... Katso vaikka iltalehden nettisivulta... Kotimainen plastiikka kirurgi suosittelee vasta yli 30vuotiaille... Ruotsalais nainen oli luokassa leikkauksessa ja muuttui vihanneksekseksi ....

Missä otit? Suomalaisessa plastiikkakirurgisessa sairaalassa.
Paljonko maksoi? 6000e (on jo aikaa, nyt varmaan kalliimpi).
Tuliko komplikaatioita? Ei juuri, mutta haava leveni hieman alkupäästä.
Suosittelisitko niitä? En suosittelisi viidentoista vuoden kokemuksella, olisinpa vaan jatkanut vähäistä toppaamista. Nyt ei kehtaa enää palata pienirintaiseksi, joten pakko mennä pian uusintaleikkaukseen. Niin monta syytä epätäydellisestä lopputuloksesta sosiaaliseen häpeään, että en jaksa tähän edes kirjoittaa. Älä ota, mutta jos otat, niin hyvin pienet lihaksen alaiset implantit tyyliin Gwyneth Paltrow.

Missä otit? Plastiikkakirurgia fin-estillä virossa.
Paljonko maksoi? 3700€ + mammografia ja verikoe 80€
Tuliko komplikaatioita? Ei tullut mitään komplikaatioita, parantuminen sujui loistavasti.
Suosittelisitko niitä? Kyllä suosittelen :)
Kerro kaikki!

Lähtö tilanne oli hyvinki epäsymmetriset rinnat ( toinen rinta puuttui kokonaan ja toinen pahasti tubulaarinen). Varasin konsultaation kun olin kerännyt rohkeutta monta vuotta ja säästänyt samalla rahaa leikkaukseen koska ei ollut mitään rintoja ja itsetunto oli todella alhainen kropasta kun näytin omasta mielestä pojalta rintojen kohdalta. 2 lasta siis on jo joten leikkaukseen meno sopi hyvin kun lapsia ei enää lisää tule :) Rintoihin laitettiin erikokoiset implantit ja lihaksen päälle. Epäsymmetria korjaantui paremmin kuin odotin, enää toisen nännipihan pienennys edessä. Kipuja ei ollut leikkauksen jälkeen juuri ollenkaan, tämä on henkilökohtaista kuinka paljon tuntee kipua. Arvet paranivat hyvin ja tikit poistettiin 14 päivää leikkauksen jälkeen. Suosittelen tuota fin-est paikkaa koska heillä erittäin kokenut kirurgi ja toimiva palvelu :)

Eikö kenelläkään silikonien ottajalla ole ollut ongelmia arpikudoksen kanssa? Itselläni on taipumus muodostaa ylimääräistä arpikudosta, minkä vuoksi pienistäkin arvista tulee rumia, aivan madon näköisiä. Koska olen erittäin pienirintainen, arvet näkyisivät silikoneista huolimatta ja tämä on syynä siihen, että itse en näillä näkymin tule silikoneja ottamaan, vaikka ne varmasti kohottaisivat itsetuntoani. Arvet eivät kohota. Tuleeko teille muille ihan sievät, huomaamattomat arvet?

Virossa laitoin Jyri Kullamaa laittoi, erittäin ammattitaitoinen plastikkakirurgi, kolme vuotta kohta olleet. Kaikki meni hyvin, olen ollut erittäin tyytyväinen ja on potaskaa että silikonit tunnistaa heti, olen näillä imettänytkin ja synnytyssairaalassa yksikään hoitaja ei ihmetellyt rintojani, vaikka kokeilivat että onko maito noussut yms. eli ovat hyvin luonnolliset ja lihaksen päällä ovat.
lähtötilanne oli tyhjät imetetyt pussit.

Ajan kanssa ja oikeilla voiteilla arvet ovat huomaamattomat. Mun leikkauksesta 6kk ja arvet ovat parantuneet todella hyvin eikä niitä enää erota niin selvästi. Joillain vie vuoden tai kaksikin että arvet vaalenee. Ja arpi on todella lyhyt ja sijaitsee poimussa.

Kiitos paljon vastauksista! :)

Aika moni siis ottanut silarit virossa, uskaltaisinkohan itsekin? Nyt kuppikokoni on b, olen normaalipainoinen, mutta näyttäisiköhön d-kupit liian isoilta...? Vielä pitää ainakin 5kg laihduttaa ja luonnollisesti ensin rasva lähtee rinnoista. :( Ja mikä ihme on tuo "poimu" johon ne arvet tulee??

Juuri tuolla sun linkittämässä paikassa kävin ja kirurgina jyri kullamaa. :) Poimu on tuo rinnan alle tuleva kaari. Oma kuppini ennen aa ja täytettä laitettiin 400cc/ rinta. Koko vaihtelee ihan mistä liikkeestä ostan mutta yleensä DD-E.

Minä taas olen suunitellut että kunhan kolmas lapsi on syntynyt ja imetykset ohi, haluan rintojen pienennys/kohotusleikkaukseen. Mulla on isot tissit ollut aina (nykyään kuppikoko 80E-F), ja aiempien raskauksien ja imetysten yhteydessä kuppikoko oli jotain varmaan Ö! Mie en tykkään näistä lolloista yhtään, koska vaikeuttavat mun elämää niin paljon!
Jos siis jollain kokemuksia pienennys/kohotus leikkauksesta, niin kuulisin niistäkin kokemuksia mielelläni. :)

Minä taas olen suunitellut että kunhan kolmas lapsi on syntynyt ja imetykset ohi, haluan rintojen pienennys/kohotusleikkaukseen. Mulla on isot tissit ollut aina (nykyään kuppikoko 80E-F), ja aiempien raskauksien ja imetysten yhteydessä kuppikoko oli jotain varmaan Ö! Mie en tykkään näistä lolloista yhtään, koska vaikeuttavat mun elämää niin paljon!
Jos siis jollain kokemuksia pienennys/kohotus leikkauksesta, niin kuulisin niistäkin kokemuksia mielelläni. :)

Itse en ole ollut mutta kaveri kävi just ja kaikki meni tosi hienosti, on todella tyytyväinen kuulemma. F taisi hänelläkin olla ja nyt C ja kuulemma selkä-ja niskavaivat hävisivät saman tien.

[QUOTE="diu";25520480]Itse en ole ollut mutta kaveri kävi just ja kaikki meni tosi hienosti, on todella tyytyväinen kuulemma. F taisi hänelläkin olla ja nyt C ja kuulemma selkä-ja niskavaivat hävisivät saman tien.[/QUOTE]

Muistatko, maksoiko kaverisi lystin itse, vai pääskö kunnalliselle puolelle tavallaan noiden hartiavaivojen vuoksi???

Otin mun mulkkuun pikku slaissit silikoonia. Nyt on eukko antanut tosi hyvää palautetta, ettäpä tuntuu isolta ja kovalta. Kivespussit mulla onkin jo aikas majesteettiset, niihin ei kyl lisää mitään tai eukko tukehtuu.
No mut joo.. Mukavaa tulevaa kevättä kaikille tisulipareille UU

Missä otit?
Paljonko maksoi?
Tuliko komplikaatioita?
Suosittelisitko niitä?
Kerro kaikki!

Minä olen laihtunut nyt sen verran ja imettänyt(toista imetän vieläkin) kahta lasta (molempia yli vuoden), että rintoja minulla ei enää kohta ole. Tai on, mutta hyvin pienet ja löysät säkit... Ei ne roiku, mutta kaikki täyteläisyys on poissa. :(

Meille ei ole näillä näkymin tulossa lisää lapsia ja haluaisin rinnat joissa itse viihdyn. Mies on sitä mieltä että nää nykyiset on ihan hyvät, mutta itse en ole tyytyväinen. Olen siinä mielessä kauneusleikkauksia vastaan, että jos niitä tehtaillaan jatkuvasti, mutta itsetunnon kohottajana sallin silikonirinnat. Jos joskus päätän sellaiset ottaa niin olen suunnitellut ottavani ne ruotsissa tai suomessa, virossa en ottaisi vaikka maksettaisi.

Kokemuksia?!

Olet jo synnyttänyt. Älä enää yritä olla viehättävä, vaan keskity lasten hoitamiseen.

MÄ HALUAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

be5.jpg

just sellaset tissit mitkä haluan, omat on isot mutta roikkuu pirusti. ja eri kokoiset. :'(

halvaisin kyllä. pelkään että jää kauheat arvet. luomen poistosta jääneet arvet on kauheat, ja uskon että jäis. mulla ei ole rintoja yhtään. lankkua muistutan. imetys ei ole yllättäen myöskään onnistunu. nainen, en. puolisko, ehkä

Yhteistyössä