onko täällä kellään ollu kiinnittymisvuotoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jepuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jepuli

Vieras
Ja millaista se oli?

Heti alkuun on pakko todeta, että EN elättele mitään toiveita kiinnittymisvuodosta sillä mitään vauvakuumetta ei varsinaisesti edes ole. Ollaan oltu ilman ehkäisyä kaiken sen aikaa mitä ollaan oltu yhdessä ja lapsia on jo ennestään joten ei todellakaan ole kyse siitä, että epätoivoinen vauvakuumeilija bongaa kaiken mahdollisen "oireen".

Lähinnä mua vaan kiinnostaa tietää, että mikähän ilmiö nyt mahto olla kun eilen huomasin ihan pienen pienen viirun pyyhkiessä. Maha oli kipee joten oletin menkkojen alkavan. Laitoin siteen ja illalla oli ihan todella pieni määrä ruskeeta vuotoa siteessä. Pyyhkiessä ei tullut mitään. Koko eilisen päivän oli maha kipeä, selvä menkkamainen olo nipistyksineen päivineen.

Aamulla taas ei ollut tapahtunut mitään. Ei menkkoja siis. Rupesin laskemaan päiviä edellisistä menkoista nyt onkin vasta kp 20/27 ja senpä takia aloin tuota kiinnittymisvuotoa miettimään. Onko kellään OIKEASTI semmosta ollut? Mulla ei koskaan ikinä nevö evö ole tuommosta ennen ollu.

Mä ainakin luulen että mulla on ollut kiinnittymisvuotoa. Viime raskaudessa dpo10-11 valkkari oli punertavaa, mutta ei mitenkään veristä kuitenkaan. Se raskaus meni kuitenkin kesken. Nyt olen taas raskaana ja taas oli pientä tuhrua dpo10-11. Kaikki ainakin vielä kunnossa. Tänään rv5+5.

Mulla oli tokan raskauden alussa ennen menkkoja sellainen hassu vuoto, että luulin menkkojen tulevan ja alkavan etuajassa ja laitoin siteet ja kaikki ja sitten ne ei alkanutkaan ja parin päivän päästä tein positiivisen raskaustestin. Ekassa raskaudessa ei tommosta ollut.

Mä ainakin luulen että mulla on ollut kiinnittymisvuotoa. Viime raskaudessa dpo10-11 valkkari oli punertavaa, mutta ei mitenkään veristä kuitenkaan. Se raskaus meni kuitenkin kesken. Nyt olen taas raskaana ja taas oli pientä tuhrua dpo10-11. Kaikki ainakin vielä kunnossa. Tänään rv5+5.

Onnea raskaudesta! :heart: Toivottavasti tällä kertaa kaikki menis hyvin :) Mielenkiintosta tosiaan nähdä mitä tää oli vai oliko mitään. Mä en edes tiedä millon mulla mahdollisesti ois ovis ollu, en ole yhtään seurannu. Nytki luulin vaan, että menkat alkaa mut eihän niiden pitäs alkaa ku vasta viikon päästä.

Yhteistyössä