Onko täällä KAMPAAJIA? (Hätätilanne hiusten kanssa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hätä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle laitettiin teippipidennykset jokunen aika sitten ja teippi oli vissiin laadultaan todella kälyistä sillä alkoi "sulaa" ja muuttui todella tarrautuvaksi mönjäksi. Mulla ei sitä teipinpoisto ainetta ole ja nyt täällä ollaan hiukset super tiukassa mönjässä (lisäksi myös sormet ja vaatteet) ja en uskalla lähteä väkisin repimään vai onko näin tehtävä? Mihinkään en kehtaa liikkua ja olisi nyt jotenkin saatava tuo mönjä pois päästä. On siis aivan uskomattoman tiukassa ja tarrautuvaa :( !!

Paljonkohan tuo Illodin maksaa? Kynsilakanpoisto aineella yritin sormista irrottaa mutta ei tunnu auttavan. Voi luoja kohta tulee itku, meneekö tässä nyt kalliit pidennykset ja oma tukka pilalle!! :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Hätä:
Paljonkohan tuo Illodin maksaa? Kynsilakanpoisto aineella yritin sormista irrottaa mutta ei tunnu auttavan. Voi luoja kohta tulee itku, meneekö tässä nyt kalliit pidennykset ja oma tukka pilalle!! :'(

Mene takaisin sinne kampaajalle, missä ne laitettiinkin. Korjatkoon mokansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hätä:

Pari euroa. Ja tuota saa ihan joka kaupasta, sieltä mistä hammastahnatkin :)

Mulla on myös teipit ja en oo kyllä koskaan kuullut, että kenellekään olis noin käynyt. Saitko kampaajalta kunnon hoito-ohjeet? Onkos nyt käynyt niin, että olet käyttänyt vääriä tuotteita hiuksiin? Siinä tapauksessa kampaaja ei ole velvollinen mitään korvaamaan...

Kiitokset vastanneille, kyllä hätä keinot keksii. Soitin eräälle kampaaja ystävälleni (ei ollut se joka nämä laittoi) ja nyt on hiukset pelastettu. Oli niin huonoa teippiä käytetty että kun kunnolla suihkutin hiuslakkaa siihen niin irtosi nätisti :) Nyt suihkuun pesemään kilo hiuslakkaa pois! Kiitos vielä kaikille vastaajille!!

Yhteistyössä