B Blue Rush Aktiivinen jäsen 27.10.2006 10 065 1 36 23.07.2008 #1 Paljonko teillä jää palkasta käteen/kk ja mikä vero%? =)
keppälerttu Tunnettu jäsen 02.08.2005 18 153 53 48 23.07.2008 #3 mulle jää käteen tonnin verran, mut en tee täyttä päivää, ja veroprossa on vissiin 22..