onko täällä juustoa rakastavia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
täälä ilimottautuu heti yks :wave:

voi kiesus kun tekkeepi mieli vuohenjuustoa ja valakohomejuustoa... :p :p :p :p :p :p :p ja kauppakii on jo kiinni |O |O |O |O

On juu sen verran että edamia tulee laitettua leivän päälle mutta muuten se juustomaailma siihen lähes tyrehtyykin.No sulatejuustoja tulee käytettyä myös ruuanlaittoon ja leivontaan joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja Mintus:
Mä voisin syödä ja syönkin juhlissa Brieta kuin kakkua, jätän sit ne kakut väliin ja jälkkiriksi leikkaan viipaleita briesta jos vain on tarjolla!

ou jee, niin miekii... =)

kerran tehin semmosta viien juuston lasagnea ja voi iippo vinetto että oli nannaa!!!! :p laitoin siihen valakokastikkeeseen cheddaria ja sinihomejuustoa, välliin laitoin vuohenjuustoa ja brietä ja päälle sitte roppakaupalla mustaleimaemmentalia...

no, taishan siellä tosiaan olla lämminsavulohtaki välissä :D :p :p :p :p :p

En viitti ees laittaa sitä ällöttävää "kyllä juu juu juustoissa löytyy", mutta laitoinpahan kuites...

Mä tykkään juustoista, mutta kelpaa hyvin myös vähärasvaiset juustot, niitä ku on kovasti mollattu... Kadett 5% rules :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:
En viitti ees laittaa sitä ällöttävää "kyllä juu juu juustoissa löytyy", mutta laitoinpahan kuites...

Mä tykkään juustoista, mutta kelpaa hyvin myös vähärasvaiset juustot, niitä ku on kovasti mollattu... Kadett 5% rules :D

se onkin muuten yllättävän hyvää. Samoin se 10 %.

Siis oikeasti hyvää :p

Alkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:

joo, ja se polarin viisprossanenki menee alas :D

miun himo ja rakas nuista sinihomejuustoista on oikein kunnolla kypsytetty stilton... voi aallrlrlrllrllrllalllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
g045.gif

niin... ja varmaan menee teillä monella myös sukulaati... ah. sukulaati ja juustot. siinäpä nannat! mutta eihän nuita voi hirveesti meikäläinen ainakaan syyä... muutoin on naama ku hollanti keväällä :ashamed: |O :xmas: :D

Yhteistyössä