onko täällä joku joka tietää kaupan hiusväreistä paljon? tarttis apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua kaipaava

Vieras
eli mä haluaisin sellasen keskiruskean hiusvärin.. ja yleensä aina kun värjään tulee liian tummanruskea.. melkein musta.. ja en halua yhtään sellasta väriä. haluaisn sellasen tuhkan ruskean.. jossa ei oo yhtään punertavaa väriä. eli mahdollissimman samanvärinen kun oma hius. yritän siis metsästää omaa väriä.. mutta onko tällästä niinsanottua maantienväristä väriä kaupan hyllyillä olemassakaan.. nyt mulla ihan hirveä väri päässä.. ja haluan oman värin takasin. yks vaihtoehto on että leikkaan jiukseni kaljuksi ja odotan että oma väri kasvaa.. mutta en taida haluta olla kalju.

Mie värjään 4.0, se on ainakin minulla aika lähellä omaa väriä. Hiukseni ovat luonnostaan ruskeat/tummanruskeat, eivät siis lähelläkään mustaa. Jos värjään kaupan 3.0, jonka pitäisi olla tummanruskea, hiuksistani tulevat mustat.
Mitenköhän sulle kävisi toi 4.0?

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Mie värjään 4.0, se on ainakin minulla aika lähellä omaa väriä. Hiukseni ovat luonnostaan ruskeat/tummanruskeat, eivät siis lähelläkään mustaa. Jos värjään kaupan 3.0, jonka pitäisi olla tummanruskea, hiuksistani tulevat mustat.
Mitenköhän sulle kävisi toi 4.0?

olisikohan 4.0 ap:lle vähän tumma (ainakin kuvauksen perusteella)? sanoisin että 5.0 tai ehkä jopa 6?

mutta siis tarkotin nyt että mikä merkki ois hyvä? ja siitä joku sävy jos tietää.. oiskohan parempi jos ois joku kevytsävy vai kantsisko olla kesto? onko jokou kokeillu casting kevytvärejä? pitäsköhän siitä kokeilla tuota 34 numeroa? oliko se joku mamorette..

Mulla ainakin riittää aina kevytväri. Pysyy hyvin, mutta ei tule selvää juurikasvua, että sen verran haalenee. Ja itse kanssa otan aina sellaisen värin, mikä näyttäisi olevan mahdollisimman lähellä mun omaa väriä, silti tummenee tosi paljon.

Yhteistyössä