Onko täällä ihmisillä muuta elämää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras12
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras12

Vieras
Käyn täällä n. kerran kahdessa kuukaudessa....ja samat nimet pyörii/ on pyöriny vuoskaudet. Oikeesti missä teidän elämä on?
Esim. tämä Data joka antaa "hyviä neuvoja" ihmisille luulee kai oikeasti olevansa joku asiantuntija. Ja moni muu tekee samaa. En voi ymmärtää
Käykö täällä kukaan esm. töissä?
Ja jos olette lasten kanssa kotona niin olkaa myös!!

Iteki olin viikon hiljaa puolisen kk sitten, en tiedä huomasko sitä kukaan. Mieheni käy täällä käsittääkseni tauoillaan ja työmatkoilla. Jos on reissupäivä ja istuu junassa 8-10 tuntia ni siinä ehtii muutamaan aloitukseen vastata.

olen töissä, ollut koulussa. ja minulla on myös lapsia. lasten perseessä ei tarvii olla koko aikaa kiinni. heillekin pitää antaa vapautta touhuta omia touhujaan. harrastan lukemista ja käsitöitä yms. mulla on palsta auki päivät pitkä, ja välillä käyn tässä kommentoimassa ja kirjoittelemassa. niin helppa se on. ei pitäs haitata sun elämääs mitenkään

[QUOTE="vieras1";29711767]Seli seli....eikö miehellä ole muuta tekemistä tauoille kuin kaksplus palsta? Oikeesti?? :D[/QUOTE]

Kyllä hän jakaa huomiotaan muutamalle muullekin palstalle. Etkö pidä yhteiskunnallisia aiheita tärkeinä vai vihaatko naisena omaa sukupuoltasi ja pidät ns.vauvapalstoja vähämielisille=naisille sopivina?

Kyllä hän jakaa huomiotaan muutamalle muullekin palstalle. Etkö pidä yhteiskunnallisia aiheita tärkeinä vai vihaatko naisena omaa sukupuoltasi ja pidät ns.vauvapalstoja vähämielisille=naisille sopivina?

Kyllä niitä oikeita yhteiskunnallisia asioita puidaan jossain ihan muualla kuin mammapalstalla :D
Mulle tää on pelkkä hupipalsta, jossa voi läpättää kaikkea turhaakin liibalaabaa.

:D onko elämää netin ulkopuolella? Palstat tuntuvat olevan suuri osa elämäänne, vai olenko väärässä?
Ja kiitos kysymästä, en vihaa sukupuoltani, mutta peräänkuulutan netin ulkopuolista elämää.

Äitinä on mukava kun voi irtautua hetkeksi arjesta. Käyn välillä nopeasti vilkaisemassa täällä ja lähden pois. Kun lapset tuosta kasvaa ja aikaa tehdä muutakin niin tuskin enää käyn...ainakaan usein.

Mitä valeita. Minä notkun täällä 7/24. Mulla on perhe ja työ, mutta kyllä työaikanakin voi täällä olla. Kotona ei kyllä ehdi olla lasten kanssa eikä tehdä mitään kun pitää näpytellä koko ajan tänne jotain. Mulla ei ole muuta elämää. Kuinkas usein ap itse tunnustaa täällä notkuvansa?

Nytkin tikkuaskin tikut pitelemässä silmiä auki ja minua hereillä. Sitähän saattaisi missata ties kuinka monta herkullista avausta, jos vähänkään räpäyttää tai nukkuu. :p

En kirjoita rekisteröityneenä, niin kukaan ei pääse tutkimaan, kuinka paljon kirjoitankaan. Kyllä sitä ehtii tekstiä tuottaa, kun on nopea. Joka päivä löytyy joku hetki, kun sormet pomppii näppäimillä vnhasti. Ei siihen kauan mene, kun vaikka kymmenen vastausta pykää tänne.

minä olen nyt työtön, mutta myös samalla opiskelen aikuislukiossa, jossa oppitunnit on iltaisin.
Mulla on paljon muutakin elämää, tänäänkin olen jo ehtinyt pyöräillä lidliin ja takaisin, noin 2km/ suunta. Että ulkoiluakin tulee päivittäin =)

minä olen nyt työtön, mutta myös samalla opiskelen aikuislukiossa, jossa oppitunnit on iltaisin.
Mulla on paljon muutakin elämää, tänäänkin olen jo ehtinyt pyöräillä lidliin ja takaisin, noin 2km/ suunta. Että ulkoiluakin tulee päivittäin =)
Mulla on teini-ikäiisä enää kotona ja ovat kyllä koulussa tähän aikaan. Eikä noita kotitöitäkään enää hirveitä ole. pyykkiä voi pestä tässä palstailun ohessa ja ruoan laiton välillä istuskella koneelle.

[QUOTE="vieras1";29711800]:D onko elämää netin ulkopuolella? Palstat tuntuvat olevan suuri osa elämäänne, vai olenko väärässä?
Ja kiitos kysymästä, en vihaa sukupuoltani, mutta peräänkuulutan netin ulkopuolista elämää.[/QUOTE]

Nettielämä ei sulje pois muuta elämää, vaan se on lisä siihen. Nettielämä ja muu elämä on kietoutunut toisiinsa, minulla itseäni miellyttävällä tavalla. Ajallisesti nukkuminen vie suurimman osan ajastani, seuraavaksi työ.

Mitä valeita. Minä notkun täällä 7/24. Mulla on perhe ja työ, mutta kyllä työaikanakin voi täällä olla. Kotona ei kyllä ehdi olla lasten kanssa eikä tehdä mitään kun pitää näpytellä koko ajan tänne jotain. Mulla ei ole muuta elämää. Kuinkas usein ap itse tunnustaa täällä notkuvansa?

Hän tunnustaa tuon kerran kahdessa kuukaudessa ja kun hän tulee, niin on kerralla niin pitkään että nimimerkit ehtii jäädä päähän.

onneksi niin harvoin jaksan kirjautua sisään, eipähän pääse kukaan laskeskelemaan paljonko ajastani vietän mammapalstoilla.. Elämää on juu, töitä ja ihmissuhteita. Jokaisen pitäisi kuitenkin myös löytää aikaa asioille jotka rentouttaa ja joiden parissa pääsee "nollaamaan pään", tämä on minulle yksi niistä.

Yhteistyössä