Onko täällä concertan käyttäjiä paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Kokemuksia ko. lääkkeestä olis kiva kuulla?
Tuollaisen reseptin sain, mutta jotenkin mietityttää se aloitus. Pelottaa :D

Dexedrineä ne aikoinaan määräsivät.

Alkuperäinen kirjoittaja ajat muuttuvat ja a-vitamiini vaihtui ärräksi.:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Kokemuksia ko. lääkkeestä olis kiva kuulla?
Tuollaisen reseptin sain, mutta jotenkin mietityttää se aloitus. Pelottaa :D

Dexedrineä ne aikoinaan määräsivät.

siinä on lyhyempi vaikutusaika, sillä varmaan määräsi cocertaa.

mitä vaan saa kertoa. sivuvaikutuksia, milloin huomaa vaikutuksen tehon yleensä, kaikkea mahdollista. Mitään en tajunnut lääkäriltä kysyä, otin vaan kiltisti reseptin :ashamed:

Alussa lähti ruokahalu ja oli päänsärkyä. Oli myös melkoista vuoristorataa ensimmäiset viikot, meinasi yöunet mennä jne.

Eli se lääkeylipirteys viikoissa menee ohi ja saat tilalle rauhan keskittyä

Annoksen hakeminen hankalaa.

Mulla parhain teho aamupäivällä jolloin hoidan ikäviä velvollisuuksia.

Ainiin, liian iso annos väsytti älyttömästi kuitenkin.
Lääke on ihan ok, ei mikään ihmepilleri kuitenkaan.

Mulla heräsi myös seksuaaliset halut ihan uudella tavalla ja mies saa kyytejä päivittäin. Osin johtuu siitä, että voin ilmaista itseäni ja halujani paremmin.

Viihdyn paremmin kainalossa. Helpottaa myös kanssakäymistä muiden kanssa kun pystyy porukassa seuraamaan paremmin muiden juttuja. Kaiku ja hälinä edelleen pahoja minulle.

En ärsyynny enää niin helposti.
Jaksan keskittyä paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja adhd-äiti:
Ainiin, liian iso annos väsytti älyttömästi kuitenkin.
Lääke on ihan ok, ei mikään ihmepilleri kuitenkaan.

Mulla heräsi myös seksuaaliset halut ihan uudella tavalla ja mies saa kyytejä päivittäin. Osin johtuu siitä, että voin ilmaista itseäni ja halujani paremmin.

Viihdyn paremmin kainalossa. Helpottaa myös kanssakäymistä muiden kanssa kun pystyy porukassa seuraamaan paremmin muiden juttuja. Kaiku ja hälinä edelleen pahoja minulle.

En ärsyynny enää niin helposti.
Jaksan keskittyä paremmin.

Ja mulle vaikuttaa ihan eri lailla :D

keskityn paremmin mutta ärsyyntymiskynnys on tosi matala, se oli sitä kyllä ennenkin mutta sanon nykyään tosi suoraan jos on jotain sanottavaa. Lääkäri sanokin että soita jos tuntuu että alat hajottaa paikkoja. :ashamed: :ashamed:
Mutta kaikenkaikkiaan tuntuu että piuhat on paremmin käsissä kun ennen lääkettä.

Ensimmäiset viikot haukottelin raukeana. Päänsärky oli yhtenä päivänä hirrrrveä, suuta kuivasi. Siinä ne pahimmat, menivät ohi.

Pieni hinta toimivasta lääkkeestä. Tosin vähän valkosormisuutta on, mutta sekin hallinnassa. :D

Otan aamulla ennen heräämistä 34 mg ja iltapäivällä toisen, muuten palaa illalla hermo, kun mikään ei suju, kuten aamupäivällä. ;) N. 45 min kestää, että huomaa vaikutuksen.

Uniongelmat ovat vähentyneet, unen laatu parantunut ja muistan jopa syödä. :D

Yhteistyössä