Lyrica

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Sain viikon ajaksi kokeiluun reseptin lyricaa,150mg aamuin illoin pitäs ottaa.
Mutta kuulemani mukaan tuo olis aikas iso aloitus määrä?
Kellään kokemuksia,en tajunnut lääkärissä asiaa kysyä kun en oikein tiennyt mistä lääkkeestä kyse.Mulla nimittäin panacodistakin tulee "humala".Taidan uskaltautua vasta viikonloppuna kokeilemaan kun mies kotona,jos en kykenekkään tyttöä hoitaa.

Ei sitä kannata ihan yksikseen ekaa kertaa ottaa, multa se vie jalat alta.. Tai no siis, mä juon sen lisäks aina vähän ja otan vielä enemmän, mutta jos pancodikin tekee temput ni juu, oota että mies paikalla..

Muutaman ekan oton jälkeen helpottaa.

Eiköhän se elimistö totu jonkun ajan päästä siihen.Lyricalla muuten hoidetaan syövän etäispesäkkeitäkin :/ ,kroonista kipua ja masennusta.
On se ihme liäke vaikken oo ite koskaan tarvinnutkaan.
Mut joo,äitivainaa sano samaa jotta se vetää ihan "humalaan",aika isolla annostuksella on siulla alotettu tosiaan.Kannattaa sen miehesi valvonnassa olla,tai otat vaan näin yhen alkuun per pvä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:
Eiköhän se elimistö totu jonkun ajan päästä siihen.Lyricalla muuten hoidetaan syövän etäispesäkkeitäkin :/ ,kroonista kipua ja masennusta.
On se ihme liäke vaikken oo ite koskaan tarvinnutkaan.
Mut joo,äitivainaa sano samaa jotta se vetää ihan "humalaan",aika isolla annostuksella on siulla alotettu tosiaan.Kannattaa sen miehesi valvonnassa olla,tai otat vaan näin yhen alkuun per pvä.

Tätä meinasinkin että otan alkuun vain yhden ja senkin illasta.Vähän pelottaa mahdolliset sivuoireet mutta toisaalta jos se auttas näihin kipuihin.

Mä oon aikanaan joutunu käyttämään samaista lääkettä hermosärkyihin. Ei oo kiva lääke. Mulla ei tullu mitään tollasii "humalavaikutuksia", mut muuten oli kokoaika sellanen sumunen olotila. Kovin on yksilöllisiä noi sivuvaikutukset. Mulla tuli alotuksessa ja lopetuksessa ihan järjettömät univaikeudet (vaikka siihen aikaan ei ainakaan tuoteselosteessa ollut moisista mainintaa).
Ja alkoholia jos otti niin tuli ihan järkyttävät krapulat.

Yhteistyössä