Onko täällä äitejä, joilla haluttaa karkkia/herkkuja päivittäin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mansikka86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mansikka86

Jäsen
21.07.2009
558
0
16
Kiviniemi
Minäkin olen laihiksella ja käyn eri jumpissa 4 krt viikossa, vaan haluais herkutella ainakin viikonloppuisin. Ja joskus mieli tekee kyllä viikollakin... Vaan heti tuntuu että ne kilot tulee takas, tai se turvotus ainakin.

Jaloissa tuntuu heti, ja vatsassa :(
On se kummallista, miten ei vois olla ilman noita herkkuja :D

Jep, karkki ja suklaa turvottaa ja siksi oli karkiton tammikuu ja helmikuussa olen yhtenä viikonloppuna syönyt karkkia.. ei passaa niillä herkutella jos haluaa laihtua.. purkkaa menee ja kahvileivät + jäätelöt sallin itselleni ja laihdun.. :D

Mä tarviin päivittäin jotain makeeta, muuten tulee ihan kamala olo. Kahvin kanssa tulee yleensä jotain makeaa otettua. Mutta vuoden alusta on silti lähtenyt 7kg.:) Liikun joka päivä. Kuntopyörällä poljen joka ilta 20km ja lenkillä käyn joskus.

nyt on vaikea vastata, 2,5 v tyttö painelee vähän nappeja. kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkyllä olisi aika kivä jjjjjjjjjjjjjjoka pääääivä saada, muttta.... nämä ylimääräiset kirjaimet tyttären tekosia.

Jep, valitettavasti mieli tekee herkkuja päivittäin, onneksi kotoa ei aina niitä löydy! Jumpille en pääse kun en saa lapsille vahtia, mutta kävelylenkkejä teen päivittäin. Olen normaalipainoinen, mutta jos söisin niin kuin mieli tekee, niin painaisin varmaan tonnin. Pahinta on ovulaation aikaan, järjetön makeanhimo koko ajan, huoh!

Täällä ilmoittautuu yksi ikuinen laihduttaja kerhoon, jossa karkit ja herkut olisi sallittuja joka päivä. Tuntuu että tulee vieroitusoireita jos ei saa määrättyä karkkimäärää päivässä. Jestas, pistää oikein vihaksi jos kotona ei olekaan karkkia ja kun sitä karkkia sit tekee mieli just sillä samalla hetkellä. Pakko saada heti.

Mä kyllä olen helposti koukkuun jäävä ihminen. Joskus muinoin tupakka aiheutti samoja reaktioita mitä karkki nyt... ehkä juju on siinä itsensä johtamisesta, se kun ei meinaa meikältä luonnistua ollenkaan.
Mä olen niitä tyyppejä jotka toivoo ihmettä tapahtuvaksi esim laihtua pitäis 20 kiloa mutta senhän eteen ei tarttis mitään tehdä :laugh:

Mä söin päivittäin karkkia ja muita herkkuja. Kunnes vuoden alusta korjasin ruokatottumuksia. Aloin syödä oikeaa ruokaa kunnolla, lautasmallin mukaan. Aiemmin söin miten sattuu. Usein vasta iltapäivällä myöhään. Siihen saakka kahvia ja herkkuja. Jo loppui himo herkkuihin. Viikonlopuksi sallin itselleni karkkipussin - niitä pikkupusseja siis vain. Sen sit syön kerralla tai pikkuhiljaa, miten millonki mieli tekee. Ja pullaa otan kahvin kans jos tarjolla on. Kotona en sellasia pidä kun meillä ei kukaan sitä kaipaa.

Minä herkuttelen joka päivä lapsilta salassa. Suklaa, keksit ja karkit maistuvat aina iltaisin TV:n ääressä. Painoindeksi 21.

Haluaisin päästä eroon tästä sokeririippuvuudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:
Täällä ilmoittautuu yksi ikuinen laihduttaja kerhoon, jossa karkit ja herkut olisi sallittuja joka päivä. Tuntuu että tulee vieroitusoireita jos ei saa määrättyä karkkimäärää päivässä. Jestas, pistää oikein vihaksi jos kotona ei olekaan karkkia ja kun sitä karkkia sit tekee mieli just sillä samalla hetkellä. Pakko saada heti.

Mä kyllä olen helposti koukkuun jäävä ihminen. Joskus muinoin tupakka aiheutti samoja reaktioita mitä karkki nyt... ehkä juju on siinä itsensä johtamisesta, se kun ei meinaa meikältä luonnistua ollenkaan.
Mä olen niitä tyyppejä jotka toivoo ihmettä tapahtuvaksi esim laihtua pitäis 20 kiloa mutta senhän eteen ei tarttis mitään tehdä :laugh:
Täällä samnalainen jonka pakkosaadaheti karkkia ja, kyllä, pistää vihaksi jos ei ole tai jos ei pysty syömään (kun lapset näkee). Onnekisi ei paino-ongelmaa

Jep, tekee mieli. Mutta meillä yleensä on voimassa "ei herkkuja viikolla" -elämäntapa. Mutta oltiin kipeenä ja nyt lauantaina tulossa muutto noin 160 km:n päähän, niin pikkusen ressaa, siksi on antanut itselleen "luvan" herkutella. Ja asiaa ei auta se, että pakkasessa on pullaa ja jäätelöö, jotka on syötävä pois. :laugh: Saa nähä, saako kurinpalautuksen tehtyä, kun muutto ohi. Viimeistään sitten, kun koti alkaa näyttä kodilta, toki jotain lohdutusta/tsemppiä pitää saada, kun kamat vielä levällään... :D

Joka päiväistä kamppailuahan tää sokerihiiren elämä on. Nykysin jo snadisti helpompaa mutta imetysajat ollu kauheita. Makeen himo ollu ihan järjetön sillon. Mä olen varmasti keränny "vauvakilot" just imettäessä!

Alkuperäinen kirjoittaja :
aivan järkky himo koko ajan.. kaikkia herkkuja voisin sydä joka pvä ja monta kertaa! Harmittaa!

niin ja hirveitä määriä. mul on joku ihme tarve syödä nannaa niin kauan et oksettaa ellei sit satu loppumaan aikasemmin.. Levy suklaata kerralla ja purkki jätskiä kerralla jne. pienist karkkipusseist tulee vaan "paha mieli".. Mun BMI ihme kyl vaan 20.

Yhteistyössä