Onko täällä 30v+ jotka vielä jaksavat BILETTÄÄ monta kertaa kuussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Happy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Happy

Vieras
Mieitin tässä, että jos olisin sinkku ja lapseton, niin jaksaisinko muka vielä bilettää monta kertaa kuussa. Oon kuitenkin jo kohta 32-vuotias ja en kyllä osaisi kuvitella itseäni enää bilettään hulllunlailla... ;)

Tottai kai meillä on tyttöjen biletysiltoja, mutta niitä on harvoin, mutta tarpeeksi. En mä nyt niiiin vanha ole, ettei nyt joskus pidä saada kunnolla irrotella. Mutta mieluummin mennään syömään jonnekin kivaan paikkaan ja sitten jonnekin rauhalliseen pubiin parille ja ajoissa kotiin.

Onneksi on mies ja lapsi. :) Heistä olen ikuisesti kiitollinen. Rakastan perhe-elämää ja tätä kotona oleskelua. Ei tarvi enää etsiä itseään, vaan tää on just mitä haluun...

Olisi kiva kuitenkin tietää, että käykö täällä joku (siis yli 30v) baareissa usein, nimenomaan bilettämässä?? Onko miestä tai lapsia?

Minä en jaksais, nykyään käyn max 2 x vuodessa bilettämässä, ikää 32-v. En tosin ole reiluun kymmeneen vuoteen enää jaksanu kunnolla bilettää vaikkei ollut lapsiakaan.

Minä käyn juhlimassa noin kerran kuussa. Ja BILETYS tarkoittaa syömistä ja baarissa istumista, joskus tanssitaan, jos tarpeeksi fiiliksissä ja mesta sellainen, välillä olen pilkkuun saakka ja useampi tulee otettua, välillä vähän vähemmän... Yhdellä käyn silloin tällöin töiden jälkeen, terassilla sitten kesäisin jne. Käyn ystävien tai työkavereiden kanssa. Toisinaan joudun tai saan työni puolesta "viihdyttämään" yrityksemme asiakkaita viikollakin, tykkään siitäkin.

Olen todella seurallinen ja viihdyn ihmisten seurassa. Meillä on yksi lapsi, mies käy viihteellä ehkä n.3-4kk välein, hyvin harvoin, viihtyy kotona paremmin kuin minä, vaikkakin minullakin tässä nyt jo 4 vkonloppu putkeen kotioloissa, ensi perjantaina sitten ystävän 3kymppisille :)

Yhteistyössä