onko täälä muita jotka eivät ole käyneet baareissa moniin vuosiin( 4-6 vuoteen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan tavallinen perhe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan tavallinen perhe

Vieras
Itse emme kummatkaa käy. Mies viihtyy kotona ja samoin minä. Ulkoilemme, kävelemme, harrastamme ihan normaaleja juttuja koko perheen voimin. sauna siiderit voimme ottaa tai lasin viiniä. Kesäisin reissaamme kotimaassa.Kesäisin harrastamme lavatansseja yhdessä.
Minä valokuvaan ja se harrastus on vienyt kokonaan. Onko muita ihan tavallisia perheitä jotka viihtyvät yhdessä, eikä ole sun ja mun menoja ja baari iltoja. Meillä tulee 15 vuotis hääpäivä piakkoin, lapset 13v ja 12v. Emme ole uskossa, ansiotöissä molemmat.

Juuh täällä toinen ei baareissa viihtyvä perhe. Baarielämä on ollut kokonaan taaksejäänyttä elämää lasten synnyttyä. Töitä, harrastuksia, perheen yhdessä oloa jne.

No mä olen ollut baarissa viimeksi 7 vuotta sitten, mies käy 1-2 kertaa vuodessa.
Kotonakaan ei juoda muuta kuin kesäsin mahdollisesti yksi kalja saunan aikana, ja harvoin lasi viiniä ruokailessa.

Hep :). En muista, koska olen käynyt. Mies saattaa eksyä kerran vuodessa, jos on pikkujoulut tms. Kummallakaan ei oikein haluta. Mies istuu iltaa mielummin täällä kotona omassa baarissaan jonkun kaverin kanssa.

Itse emme kummatkaa käy. Mies viihtyy kotona ja samoin minä. Ulkoilemme, kävelemme, harrastamme ihan normaaleja juttuja koko perheen voimin. sauna siiderit voimme ottaa tai lasin viiniä. Kesäisin reissaamme kotimaassa.Kesäisin harrastamme lavatansseja yhdessä.
Minä valokuvaan ja se harrastus on vienyt kokonaan. Onko muita ihan tavallisia perheitä jotka viihtyvät yhdessä, eikä ole sun ja mun menoja ja baari iltoja. Meillä tulee 15 vuotis hääpäivä piakkoin, lapset 13v ja 12v. Emme ole uskossa, ansiotöissä molemmat.

Jokainen perhe on tavallinen omalla tavallaan, vai onko sun mielestä sitten jotenkin epätavallista jos kummallakin on omia menoja...esim. harrastuksia tai saunailtoja?

2 tai 3v itten olen käynyt viimeksi, nyt kyllä ajateltiin että huhtikuussa mentäis. Ja jätetään lapset ykisn kotiin.... No vanhin täyttää pian 17v ja nuorin pian 10v joten kyllä ne pärjäävät muutaman tunnin keskenään

Yhteistyössä