onko tää sitä mitä mä luulen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rui

Vieras
eli yritetään lasta. noin 1kk yritetty, tänään aamulla tuli vaalenapunaista verta sellanen puoli ruokalusikallista, enempää ei ole tullut. viime yön ja tämän päivän huimannut.
voinko olla raskaana? koska voi tehdä testin jotta se näyttäisi plussaa? menkat pitäis alkaa tässä näinä päivinä..

Jos olet ollut suojaamattomassa yhdynnässä,voit olla raskaana. testin voit tehdä aikaisintaan kuukautisten oletettuna alkamispäivänä. toki voit tehdä aiemminkin.

Jos oot just lopettanut pillerit, tuo voi johtua siitäkin. Voit testata kun on 4 viikkoa viime kuukautisista mutta saattaa näyttää negaa vielä silloin vaikka olisit raskaana.

no nyt olis neljäs viikko menos sitten. pillerit lopetin tammikuun alus ja sen jälkeen tuli vielä menkat et luulen et on kerinnyt tasaantumaan. ensin oli oikeat menkat pillerin väliaiknaa 16päivä ja söin sit pari pilsua ja sit tuli 23 päivä menkat.. mut luulen et noi toiset menkat oli vaan sitä kun lopetin laatan kesken. no, odotellessa.. toivottavasti jaksa´n odottaa testin tekoa

no nyt olis neljäs viikko menos sitten. pillerit lopetin tammikuun alus ja sen jälkeen tuli vielä menkat et luulen et on kerinnyt tasaantumaan. ensin oli oikeat menkat pillerin väliaiknaa 16päivä ja söin sit pari pilsua ja sit tuli 23 päivä menkat.. mut luulen et noi toiset menkat oli vaan sitä kun lopetin laatan kesken. no, odotellessa.. toivottavasti jaksa´n odottaa testin tekoa

Ei ne menkat tuossa ajassa kovin monella tasaannu :D Itselläni alkoi tasaantuo 1,5 VUOTTA pillereiden lopetuksesta :)

Yhteistyössä