onko tää plussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tehny. Teen huomenna aamulla. Valkkaria lorahtamalla tuli housuun, poskia kuumottaa ja kylmää ja alaselkä välil kipuilee. 36.6 oli lämmöt kun äskön mittasin.

Alkuperäinen kirjoittaja Auts..:
No saisit muilla testeillä paljon selkeämmän tuloksen, esim. just Apteekin oma tai Clearblue.
Missä ajassa toi haamu tuli? Haamuhan siinä näkyy mutta ootko jo monta päivää arponut noita testejä? Pitäis kyllä vahvistuakin aika nopeasti. Toi testi näyttää vähän oudolta kun on kokonaan noin värjääntynyt.

En tarkkaa aikaa osaa sanoa. Testiajan sisällä kumminkin. Se on rfsu testi.

Alkuperäinen kirjoittaja alkup.*:
En tehny. Teen huomenna aamulla. Valkkaria lorahtamalla tuli housuun, poskia kuumottaa ja kylmää ja alaselkä välil kipuilee. 36.6 oli lämmöt kun äskön mittasin.

Lisäten vielä, et alamahas tuntemuksia.

Tosi huonoja kokemuksia ja epäselviä tuloksia sekä suoranaisia vääriä plussia sekä myös vääriä negoja (vaikka testattu oikeaan aikaan ja muilla testeillä näkynyt plussa) olen lukenut ja kokenut seuraavista testeistä:
BeSure
RFSU
Predictor

Eli noita en todellakaan suosittele.

Minä tein myös noilla rfsu:n testeillä ensin "roskishaamuja" eli niitä testiajan jälkeen tulleita epäluotettavia viivavirityksiä 2kpl. Viikko näistä samaisilla testeillä haamun (joka näytti hyvin paljon samalta kuin tuossa kuvassa) joka siis tuli testiajan sisällä. Sen luokittelisin plussaksi :) Hyvin haaleaksi tosin. Mutta tee vielä siitä aamupissasta, ehkäpä se näyttää oikein. Nuo rfsu:n testit eivät tosiaan ole niitä herkimpiä...

kokeilet nyt sillä clearbluen testillä. se on herkkä. se ei ole halpa, mutta eipähän tarvitse enää arvuutella ja tehdä noita halpis testejä yks toisensa jälkeen, joilla ei tule kuin haamuja alkuraskaudessa.

Mun mielestä tulokset näyttää ihan samanlaisilta, kuin omat testit heinäkuussa... Vahvistui selväksi haaleaksi plussaksi kahden päivän päästä ja vahvaksi plussaksi viikon sisällä. Varovaiset onnittelut... :-)

Plussalta toi musta näyttää, näytti jo ihan ekan kuvan perusteella! Kokeile nyt vielä sillä niin kovasti kehutulla Clearbluella (itellä kokemusta vaan näistä halpiksista...) josko tulis selkeempi tulos:) Täältä myös varovaiset onnittelut!

no mä sain pari kertaa tollasen samannäkösen ja en ollu raskaana. Sit kun olin oli viiva todella selvä, mutta kannattaa silti testata jollain kunnon testillä, you never know ;)

Ei testin kuuluisi värjääntyä tuolla tavalla kokonaan, näyttää kyllä aika epäselvältä ja tulkinnan varaiselta. RFSU:n ja BeSuren testeillä on saatu testiajan sisällä plussia, jotka sitten veritestissä ovat paljastuneet täysin negaksi.
Clearblue ei ole herkkä (vaatii 50 yksikköä), mutta kertoo selkeän tuloksen eikä tartte arpoa..

Ei se siitään testi muuttunu, kun tänä aamuna testasin. Jos nyt vikan kerran testaan vielä sillä clearbluella huomen aamulla. En tiiä miks värjääntyy noin testi?

Mun omasta mielestä noi testit ovat NIIN epäselviä, että en noihin luottaisi. Tietysti myös huono kuvanlaatu voi vaikuttaa, kädessä ne voivat näyttää ihan toiselta. Testaapa sillä ClearBluella, sillä saat tuloksen jota ei tarvitse arpoa. Ei tarvitse odottaa aamuun, kunhan pidättelet muutaman tunnin ennen sitä.

Yhteistyössä