Onko tää ovisplussa? *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeissään

Vieras
http://www.aijaa.com/v.php?i=3890401.jpg

Kyseessä one step testi. Nyt menossa kp 14. Mulla kierrot ollut reilusti yli 40 mut nyt ekaa kiertoa clomit käytössä joita söin kp 5-9 eli harmainta hajuakaan milloin ovis vois olla tahi mitä kierto tulee olemaan.
Tein ovistestin myös kp 12 jolloin oli selvästi vaaleampi. Eilen tein myös mut se tais mennä pipariksi kun väri levisi oudosti :(
Jännä vaan jos NYT on ovis niin mis mun limat on :o Kaikenmaailman nipistelyjä kyl on ja kauhee turvotus mut ei mitään merkittävää limaneritystä. Kohdunnapukkakin on kova (millainen sen ees kuuluu olla?)
Apuja siis kiitos! :)

Mihin tollasii testejä tarvii? Jos on normaali terve fertiili-ikänen nainen, niin harrastamalla seksiä säännöllisesti ilman ehkäsyä raskautuu ennen pitkää.
Onko pitkäänki yritystä, kun pitää tollasia testejä tehdä?
Vastaus kysymykseen, kaks viivaahan tuossa on, eli kai se on plussa sitten.

minusta tuo on ovisplussa, mutta ei kai tuo haittaa, jos teet huomenna vielä uuden, niin näet miten kehittyy. Kyllä minä tänään yhyttäisin sen miehen hommiin ;) eläähän ne simpat useamman päivän. Ymmärrän kyllä sun testailun, kyllä sitä itekin tuli noita testejä tehtyä kun oli useamman vuoden yrittänyt. Tsemppiä ja toivotaan että tämä on se kierto, josta nappaa :)

Kiitos ja kyl mä miehen aion joka tapauksessa tänään selättää. Mua vaan mietityttää kun ei niitä limoja ole. Ennen en ole ovista tikuttanut mut limoista kuvitellut sen olevan mut eipä ole tärpännyt :( Minulla on pco et ei kait se voi vaikuttaa tohon tulokseen? Voi kun clomit nyt auttas ja saatas vauva viimeinkin alulle :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos ja kyl mä miehen aion joka tapauksessa tänään selättää. Mua vaan mietityttää kun ei niitä limoja ole. Ennen en ole ovista tikuttanut mut limoista kuvitellut sen olevan mut eipä ole tärpännyt :( Minulla on pco et ei kait se voi vaikuttaa tohon tulokseen? Voi kun clomit nyt auttas ja saatas vauva viimeinkin alulle :)

no siis itse asiassa pco voi vaikuttaa ovistestin tulokseen, koska se testi mittaa nimenomaan sen hormonin pitoisuutta, jota pco:laisella saattaa olla kropassaan koko ajan (ja näin kroppa ei tunnista sitä, milloin pitäisi ovuloida --> ei ovista --> suhteellisen vaikea raskautua ;) ) mutta jos sulla olisi näin, niin silloin ovistestin pitäisi näyttää sulle aina plussaa, riippumatta siitä, mikä kierron vaihe sulla on menossa.

Peukkuja pitelen ja vauvalykkyä toivottelen!
Mulla kans PCO. Ensimmäinen lapsi sai alkunsa clomeilla ja terolutilla, sen jälkeen olen saanut kolme lasta ihan luomuna.
Yritystä ennen esikoista oli kolme vuotta,mutta sitten noita clomeja ja teroja söin vain neljä kuukautta

Mulla clomien lisäksi lääkkeenä metformini. En kyl taida uskaltautua enää toista kiertoa syömään clomeja. Oli niin kauheat sivuvaikutukset et hyvä ettei eroa ukosta tullut :D Ei vainenkaan mut oli kyl melkosia myrkkyjä mulle...

Mulla clomien lisäksi lääkkeenä metformini. En kyl taida uskaltautua enää toista kiertoa syömään clomeja. Oli niin kauheat sivuvaikutukset et hyvä ettei eroa ukosta tullut :D Ei vainenkaan mut oli kyl melkosia myrkkyjä mulle...

Mä söin ton 4kk ja sit mä sanoinkin etten enää niitä syö ja että jos en lasta saa niin en saa(olin oikee hormonihirviö sen ajan mitä niitä käytin).
Ei tarvinnutkaan kun tein positiivisen raskaustestin sen kuun lopussa sitten

Alkuperäinen kirjoittaja MAMMIS:

Mä söin ton 4kk ja sit mä sanoinkin etten enää niitä syö ja että jos en lasta saa niin en saa(olin oikee hormonihirviö sen ajan mitä niitä käytin).
Ei tarvinnutkaan kun tein positiivisen raskaustestin sen kuun lopussa sitten

Oih kumpa itsekkin. Tiedän asettavani ihan liian suuret toiveet tähän kiertoon. Millainen sun kierto oli ennen clomeja ja kuinka ne vaikutti kierron pituuteen?

On se plussa, ja jos tänään selätät niin ei haittaa vaikka ovis olisi vasta ylihuomenna. Kyllä ne simpat pari päivää selviää.

Tiesithän, että ovis on yleensä plussasta seuraavana päivänä. Tänään mainio päivä hommailuun.

tsemppiä.