Onko tää nyt sit ovis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauvankaipuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauvankaipuu

Vieras
Koskee vasemmalle munasarjaan. Säteilee välillä selkään ja koko jalkaan :/ Kävely tuntuu vaikealle...Kipu ei kovaa mut sellaista ilkeää, painetta? Jatkunut noin tunnin ajan. Pient nippailua ollut jo muutaman päivän. Aamusta asti tullut kirkasta ja venyvä limaa paljon pyyhittäessä. Onko nyt sit sitä ovislimaa vai eilisiä miehen jäänteitä... Eli onko ovis nyt päällä vai vasta tulossa? Tein ovistestin ja ei tuo viiva tumma taaskaan ole...oon siis tehny jonkun päivää jo, aamuisin. Mulla pco et vaikuttaneeko se sit tulokseen. Merkki on david.
Nyt kp 15 menossa ja aikalailla passais siihen miten söin clomeja (5-9). eli tällä kertaa näyttäs toimivan. Viime kierrossa ei apua. Ei seurantaultraa. Eilen sekstailtiin et onko tänään liian myöhään varmistaa vai miten tää nyt menee?

Kyllä niiden viivojen pitäs vahvistua kunnolla,jos on ovis. Jotkut tosin sanoneet,etteivät ole onnistuneet bongaamaan testeillä koskaan. Mulla ainakin nuo Onestepit ja RFSUt näyttäneet selkeesti 2 tummaa silloin. :/

Nuo ovistestiti on ihan surkeita. Ja siksi suosittelenkin hakemaan o-testin apteekista, ne toimii ihan oikeasti. Ja sulla on tänään ovis niin ei sen testin enää tänään edes kuulu mitään viivaa näyttää vaan eilen olisi pitänyt olla siinä viiva.

nostan...
Eli oliko mun ovis sit eilen ja nyt vaan jälkimaininkeja? Äsken pyyhkiessä ei enää tullut limaa mut kipuiluja vielä on. Kovin ohi.
Oliko eilen matkaan laitetut simbat jo myöhässä sit?
Anteeksi jankutus, alkaa vaan niin toivo mennä yritykseen :(

Itselläni arvioin kipujen tulevan puhjenneesta munarakkulasta (kivut alkoivat eilen illalla ja jatkuivat tänään lievinä) Oviksen sanotaan yleensä olevan se viimeinen limapäivä, joten eiköhän teillä onnistunut ajoitus ihan hyvin. Se viivanmetsästys voi joskus olla onnenkauppaa. Itse luotan melko pitkälle niihin limoihin, mulla yleensä se 4 limapäivä on se ovis. Tosin tulosta ei ole oikein tullut.
Toivokaamme molemmat parasta

Hmm nyt sit koskee selkään sille kohtaa mis munasarjat edessä on...Viiva edelleen samanlainen kuin aiemminkin, siis ovistestissä aamulla. Mut limaa ei kyl tuu yhtään enää. Kyllä tää kroppa on sit ihmeellinen :(

Yhteistyössä