onko tää narsismia vai mitä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
mun mies on parissa vuodessa muuttunut ihan kamalaksi.
se on mulle ja muulle perheelle ihan hirvee ja meidän pitäis olla kiitollisia sen olemassaolosta vaikka se on vaan ilkeä ja itsekeskeinen?!
esimerkki eiliseltä: lapset nukku ja mä katsoin elokuvaa makkarissa. mies katsoi jalkapalloa. tuli sänkyyn ja sammutti suvereenisti tietokoneen miltä katsoin elokuvaa. sanoin, että olisit sä voinu sanoo et sammuta se niin olisin ite sammuttanu, jäi tosi tyhmään kohtaan. tästä kehkeytyi riita joka huipentui miehen sanoihin: "kuka tahansa muu mies olis hakannu sut jo pillun päreiks!"

tällaisia letkautuksia ja heittoja se viljelee jatkuvasti. lapsi sanoi sille tänään et on oppinu laskeen 2kymmeneen. mies siihen naurahtaen että tuskin.

mä oon ääliö joka ei tajua mitään, mut nolataan joka mutkassa ja mua haukutaan ja panetellaan ja multa vaaditaan kiitollisuutta et saan tuollaisen kultakimpaleen pitää itselläni?!

no, miespä ei tiedä, että mulla on asuntopaperit vetämässä, ihan jo pelkästään lasten takia.

mikä muuttaa hyvän miehen kahdessa vuodessa tuollaiseksi hirviöksi?

Miehelläsi taitaa olla itsellään heikko itsetunto ja jossain vaiheessa varmaan ehkä kärsinyt itse tollaista kohtelua koulussa, kotona tms ja nyt purkaa sen teihin mukamas heikompiin. Mut sun ei tarvi tollasta käytöstä sietää! Hyvä kun olet jo tehnyt asuntohakemuksen :) Voimia sulle!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en usko toiseen naiseen, olis se paljastunut parin vuoden aikana. ja muutenkaan en usko. voiko narsismi puhjeta tollee "yhtäkkiä" ?!

en usko että puhkeaa yhtäkkiä, vaan se muutos tapahtuu pikku hiljaa melkein kuin huomaamatta. Niitä ei itse oikein huomaa, jälkikäteen asiat näkee paremmassa valossa.

Tai stressi äitynyt pahaksi ja mies purkaa sitten omaa pahaa oloaan suhun...? Kummalliselta kyllä kuulostaa... Mun miehellä vähän samantapaista, ei kylläkään noin jyrkkää syyttelyä eikä hän uhkaa väkivallalla, mut stressi tekee mun miehestä ainakin ihan toisen ihmisen välillä... Jaksuja!

en usko toiseen naiseen, olis se paljastunut parin vuoden aikana. ja muutenkaan en usko. voiko narsismi puhjeta tollee "yhtäkkiä" ?!
Ei kun hiipimällä. Mites ne narsistit muuten saisivat helluja, jos eivät pystyisi näyttelemään ihanaa. Ei kai kukaan alkaisi sellaisen kanssa seurustelemaan, joka jo kättelyssä sanoisi, etä parin vuoden päästä et saa itse valita saatikka nähdä ystäviäsi, et käydä yksin ruokakaupassa etkä valita työpaikkaasi. Et saa myöskään syödä mitään herkkuja, koska olet lihava, vaikket olisikaan, etkä saa sanoa mielipdettäsi, koska se on väärä taikka olet tyhmä.
Kuka hullu sellaista huolis.

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-toipilas-:
Ei kun hiipimällä. Mites ne narsistit muuten saisivat helluja, jos eivät pystyisi näyttelemään ihanaa. Ei kai kukaan alkaisi sellaisen kanssa seurustelemaan, joka jo kättelyssä sanoisi, etä parin vuoden päästä et saa itse valita saatikka nähdä ystäviäsi, et käydä yksin ruokakaupassa etkä valita työpaikkaasi. Et saa myöskään syödä mitään herkkuja, koska olet lihava, vaikket olisikaan, etkä saa sanoa mielipdettäsi, koska se on väärä taikka olet tyhmä.
Kuka hullu sellaista huolis.

saan tavata kavereita, saan kulkea miten lystään, ei kyttää mua sillee.. ei hauku lihavaks tms, mutta tyhmänä on alkanu pitää ja sit toi ihme vittuilumeininki ja alistaminen..

Mulle on käynyt samoin, "ihanasta"miehestä on tullut kamala..Järkyttävää, miten hän on mua manipuloinnut näin! En tiedä onko narsismia vai mitä, mutta sen tiedän ettei tollainen käytös ole oikein. Mä lahden kans..nyt salaa säästän ja valmistelen lähtöä muutaman kuukauden päästä. En aio lastani kasvattaa tällaisessa suhteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
löysin tällaisen ja todella moni kohta osuu omaan mieheeni.... :/

http://www.healingeagle.net/Fin/Quotes/NarcisChar.html

hmm, pari noista osu muhun... :ashamed: montakohan osumaa tarvii ollakseen narsisti? oonkohan mä? :snotty:

Mietin kans et "miten monta pitää osua kohdalleen", et vois kutsua narsistiksi?
Kun mieheen tuntuu sopivan näistä aika moni. :/
(Olen eroa miettinyt jo pidempään..)

En osaa arvata syytä miehesi muuttuneeseen käytökseen, mutta olen äärettömän ylpeä sinusta, että pelastat itsesi ja lapsesi sieltä!! Toivottavasti saatte asunnon pian!

löysin tällaisen ja todella moni kohta osuu omaan mieheeni.... :/

http://www.healingeagle.net/Fin/Quotes/NarcisChar.html

Ja minun eksääni ainakin 40 kohtaa täydellisesti. Luojalle kiitos, että pääsin hänestä eroon vaikka se veikin viisi pitkää vuotta. Hän sai minut "palaamaan" (ei enää saman katon alle kuitenkaan) useita kertoja.

Kesti kauan tajuta ettei hän koskaan muutu. Aina vaan uskoin kaikkeen paskaan.

Nyt minulla on uusi mies ja olemme naimisissa onnellisesti ja meille tulee pian vauva. Tuntuu hienolta elää terveessä suhteessa. =)

Yhteistyössä