Onko tää joku tulehdus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua

Vieras
Outo, menkkamainen haju alapäässä, mutta valkovuoto on ihan normaalia. Olen siis raskaana yli puolenvälin. Mitään outoa ei valkovuodossa ole, se ei haise, mutta alapäästä lähtee sellainen menkkamainen haju. Voikohan tää olla joku tulehdus?

Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Käypä lääkärille varoiksi. Tulehdukset aiheuttaa useasti ennenaikaisen synnytyksen käynnistymisen.

Mulla on neuvolalääkäri puolentoista viikon päästä ja mietin uskallanko odottaa sinne vai pitäiskö varata aikaisemmaksi. Kun mitään muuta oiretta ei tosiaan ole kuin tuo outo hienoinen tuoksu. Kun oma nenäkin on kyllä raskauden myötä muuttunut ja jotkut hajut tuntuu voimakkaammilta jne. että jos tää onkin ihan joku pimpsan ominaistuoksu jota en ole aiemmin havainnut?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Käypä lääkärille varoiksi. Tulehdukset aiheuttaa useasti ennenaikaisen synnytyksen käynnistymisen.

Mulla on neuvolalääkäri puolentoista viikon päästä ja mietin uskallanko odottaa sinne vai pitäiskö varata aikaisemmaksi. Kun mitään muuta oiretta ei tosiaan ole kuin tuo outo hienoinen tuoksu. Kun oma nenäkin on kyllä raskauden myötä muuttunut ja jotkut hajut tuntuu voimakkaammilta jne. että jos tää onkin ihan joku pimpsan ominaistuoksu jota en ole aiemmin havainnut?

:D Sekin voi olla mahollista.
Jos menkkojen aikana sulla on myös nenä herkempi ja liität sen vain menkkoihin!
:wave:

Ehkä voit seurata, pitäishän sitä jotain muutakin oiretta olla.Vuotoa tms.

Mulla on koko tän raskauden aikana pimpsan haju ihan kokonaan muuttunu. Tai siltä musta ainakin tuntuu, ei siellä mitään tulehusta ainakaan oo. Ei lääkärin mielestä ainakaan. Luulen, että johtuu siitä että hajuaisti paranee ja nyt kun oon lopettanu vielä tupakoinninki raskauden takia ni hajuaisti parani tuplasti. Eli nyt vasta tiedän mille se pimppi oikeesti haisee! :D:D

Yhteistyössä