Onko tää ihan normaalia kaveruutta!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aap

Vieras
Eli onko muilla tämmöstä että olet se osapuoli joka soittaa ja kysyy kahville tai lenkille tai yms?
Mulla on menny kaveri suhteet kaikki, jokainen että mä pidän yhteyttä ja jos en pidä ni ei sit kyllä mullekkaan kukaan soita.
Parasta täs on viel se että ku pyytää kahville ni ne ei tumut pyydäppä kaljalle ni jo ne on vartissa oven takana.
Ennen kyllä tultiin kahvilekkin mut ei enää... :ashamed:
Ja muuten en ottais mitään yhteyttä niihin enää mut täytyy mun joskus kuulla muitakin ääniä ku vaan ipanat ja mies.

Huoh kai mä jauhan turhaan... Sori.... Pakko vaan purkaa

Kuullostaa todella tutulle. Mä oon miettiny ihan samaa. Mä käyn aina kylässä mutta meille ei tulla kylään ja sitten kun asiasta huomautan ni mulle suututuaan...mä oon vaan alkanu karsia niitä ihmisiä jotka pitää tällaista yksipuoleista yhteydenpitoa reiluna.

Alkuperäinen kirjoittaja no joo:
Kuullostaa todella tutulle. Mä oon miettiny ihan samaa. Mä käyn aina kylässä mutta meille ei tulla kylään ja sitten kun asiasta huomautan ni mulle suututuaan...mä oon vaan alkanu karsia niitä ihmisiä jotka pitää tällaista yksipuoleista yhteydenpitoa reiluna.

Nii i mut se siinä onkin mulla on kaikki kaverit tollasia... Lapsen kummit ja kaikki :ashamed:

Ei ole. Itsellä oli joskus vähän samaa ongelmaa. Totesin sitten, etten ota enää yhteyttä ennen kuin muut ovat ottaneet. Meni ainakin puoli vuotta, toisten kanssa enemmänkin kun alkoivat sitten soitella perään. Ja edelleen ollaan väleissä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
Ei ole. Itsellä oli joskus vähän samaa ongelmaa. Totesin sitten, etten ota enää yhteyttä ennen kuin muut ovat ottaneet. Meni ainakin puoli vuotta, toisten kanssa enemmänkin kun alkoivat sitten soitella perään. Ja edelleen ollaan väleissä. :D

On varmaa pakko tehdä noin...
Ja toinen että usein käy niin että ei vastata eikä soiteta takas tai sitten viestiin ei vastata... Mä oon varmaan niin huono kaveri et ei mun kanssa voi olla ku kerran lapsia menin saamaan. Ei kiinnosta rellestää enää... Mun kavereiden ikähaarukka on 18-20 että varmaan vaikuttaa ku pitää päästä bilettää...

No sen takia en olekaan kuullut bestiksestäni moneen vuoteen enään... viimeksi joskus 4-5 vuotta sitten. Mä en jaksanu olla aina se, joka soittaa ja tulee kylään...
Ehkä olen sen ansiosta aika yksinäinen täällä kotosalla, mutta ei voi mitään. Nytkin oli kaverit valittaneet, kun ei käyty heillä lomareissulla meidän porukoilla keski-suomessa. No oli vain viikko aikaa... Joten käytiin vain niiden luona, jotka muutenkin pitävät yhteyttä...

Kavereilla on kuulema niin kiire, että ei ehdi soitella. No onhan sekin selitys tietysti katkaista ystävyyssuhteet...

Minä lopetin yhteyden pidon vaikka onkin pojan kummit.
Kas nyt eivät enää moikkaa kun vastaan tulee.
Kyseessä vielä muutenkin lähisukulainen :S
Olis ilmeisesti vaan pitänyt jaksaa pyytää ja kysellä ja lypsää tietoja mitä kuuluu.
Mutta kun ei jaksa!

Yhteistyössä