Onko tää aikuismaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kauhistunut melkein mummo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kauhistunut melkein mummo

Vieras
Onko teidän mielestä aikuisen ihmisen tekstiä?

"Oon jo varmaa ihan sikakärttyne pelkästää sen takii ku en oo saanu illal syödä mitää ja siihe viel aamuherääminen noin aikasee ja sen lisäksi vielä jos siellä ne mummot istuksii ja tuijottelee isoa mahaa ja alkaa viel leperrellä jotain niin sillo pamahtaa!!!! ja siinä sitten naristaa tekarit irveessä et onpas tuossa kans yksi huonokäytöksinen nuori raskaana oleva nainen! et *ken mummot varokaa vaan huomenna labrassa äkäistä ampiasita (ja samoten te kaikki lumput jokka ootte niihi vitun HIV-testeihinne menossa) mistä puheenollen pitääkin muistaa laittaa laukkuun oma desinfiointipullo mukaan ettei pöpöt tartu *wirn*"

Miulla oli loppuraskaudesta just tuollaista tuo kielenkäyttö...ja niin ajattelinkin..ikää löytyi silloin 26v. Sitä vaan oli pinna niin tiukalla, että jokaikinen massusta lepertelevä tai sen taputtelua yrittävä immeinen sai kyllä joko kuulla asiasta tai vähintäänkin pahan katseen. Maha oli niin pinkeä ja kipeä, että tuntui, että se räjähtää, jos joku koskee...ja kaikista ärsyttävint oli se, et varsinkin vieraitten ihmisten mielestä raskausmaha on ilmeisesti vapaata riistaa kaikkien taputella |O

ei ole aikuismaista tekstiä, mut kyllä jokainen meistä saa olla väsynyt ja kyllä se varmasti pistää ärsyttämään jos tullaan lepertelemään ja taputtelemaan kun itseä väsytää ja on kireänä. toki voi sanoa nätimminkin et voisiko poistua.

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Miulla oli loppuraskaudesta just tuollaista tuo kielenkäyttö...ja niin ajattelinkin..ikää löytyi silloin 26v. Sitä vaan oli pinna niin tiukalla, että jokaikinen massusta lepertelevä tai sen taputtelua yrittävä immeinen sai kyllä joko kuulla asiasta tai vähintäänkin pahan katseen. Maha oli niin pinkeä ja kipeä, että tuntui, että se räjähtää, jos joku koskee...ja kaikista ärsyttävint oli se, et varsinkin vieraitten ihmisten mielestä raskausmaha on ilmeisesti vapaata riistaa kaikkien taputella |O

Mä vihasin vatsantaputtelijoita! Muutenkin tuntui, että raskaana olevan naisen kaikki asiat kuuluivat kaikille. Mitä ja kuinka paljon syöt/et syönyt, mitä ja kuinka paljon joit/et juonut, pissattaako usein, onko ummetusta, älä tee sitä/tee tätä, mä tuun katsoon sun vatsaa... |O Olen muutenkin todella äkkipikainen, joten raskaana ollessani useat taputtelijat/lässyttäjät saivat kyllä kuulla kunniansa. :ashamed:

Ois voinu olla melkein mun näppikseltä, sokerirasitustestin aamuna...sillonhan ei saanu syödä tms. ja ne vatsantaputtelijat kyl ärsyttää..huoh :(
Älkäähän nyt vetäskö hernettä nenuun joka kommentista, ei tuokaan sit kuitenkaan niin vakavissaan ehkä oo kirjotettu.

Kannattaa muistaa ettei kirjoitettu teksti ole aina samaa mitä puhekieli. Kaipa ap on tutustunut kirjallisuuteen? Ja kyllä aikuisella ihmisellä, vaikka lähestyisi sitä mummoikää, voi olla tollaset fiilikset ärtyneenä päällä.

Yhteistyössä