Onko syksysuunnitelmia?

Itse olen vuosia käynyt noilla kansalaisopiston järjestämillä kursseilla ja nuo käsityö- ja taidekurssit kiinnostaa taas. Lasten harrastukset alkoi tietty taas ja kuskaaminen niihin.
Sitten tuo vauvakuumekkin vaivaa vähän, jos vaikka sais sen pikkuisen alulle tässä syksyn iltoina. Itse pidän syksystä ja pimenevistä illoista. Saa taas laittaa takkaan puita ja kynttilät palamaan. Taitaa olla jotain romantikon vikaa vieläkin. :ashamed:
Mites muut? Alkaako jumpat ja kurssit? Ja miltäs tää syksyn tulo tuntuu?
 
Mie meinaan viritellä uutta harrastusta tässä syksyn mittaan! Kokeilin laitesukellusta kesälomamatkalla ja jos jösses, että se oli mahtavaa! Nyt pitää ottaa paikalliseen suklausseuraan yhteyttä ja kysellä introsukelluksen mahdollisuutta!
Miulla vähän sormet syyhyää, että jotain ois kiva neuloakin, mutta siinä hommassa taidan olla niin tumpelo, että jätän ne hommat suosiolla viisaammille. :)
Mie olen syksyihminen, ja selkeästikin, mitä vanhemmaksi tulen, niin sitä aikaisemmin haluaisin kaivaa kynttilät esiin ja kääriytyä vilttiin viileinä/kylminä syksyiltoina. Mutta ehdottoman ihana vuodenaika tää on - puut saa kauniin värin, ja ilma viilenee vastaanottamaan todellista suosikkivuodenaikaani - talvea! :heart:
 
Verhoilukurssi, excel ja power point- kurssit alkaa, mutta astangajoogan alkeiset oli jo täyttyneet. Juoksemaan olen taas alkanut. Selkäleikkaus on kuulemma mulle tulossa, mutta koska korjaaminen voidaan tehdä vain alaselkä jäykistämällä ei siihen lähdetä ensimmäisenä hoitokeinona. Nyt pitää vain kovasti yrittää vahvistaa lihaksia ja fysioterapia aloittaa.

Ihanalta tuntuu syksy. Ilma raikastuu. Kynttilät palaa tässäkin osoitteessa, pian taas ulkonakin. Kaupan hyllyt notkuaakin toinen toistaan ihanampia lyhtyjä =)
 
Footballers Wife, mulla on kanssa selkäongelma, juoksu on kiellettyjen listalla ja omd-fysioterapiaa ja lihasten vahvistusta kans määrätty. Hyvä kun saat vielä juosta. Mä joudun sauvakävelemään vaan. Toi jooga kuulostaa mielenkiintoiselta.
Pitkä kiekko, sukeltaminen on myös ollut mulla suunnitelmissa jo vuosia, mutta ei ole toi terveydentila antanut myöden aloittaa. Todennäköisesti jää haaveeksi.
Meillä on jo syksyn ensimmäinen kuumeinen flunssa täällä, joten täytyy jokunen päivä pysytellä sisällä. Onneksi on kirjoja ja elokuvia.
 
kuntosali ja/tai joku jumppa on ollut ajatuksissa aloittaa, mutta saa nähdä saanko aikaiseksi. heh, tottakai saan! =) sauvakävelyllä olen ruvennut myös käymään ja muutaman kerran olen kokeillut juoksua... aloitellut ihan pienillä juoksu/ kävely vuorottelulla. Vanha harrastus sähly palaa piakkoin kuvioihin.

Syksy on ihan jees, luonto on sit niin kauniin värinen, mut olisin vielä vähän pitemmellä lämmintä odottanut :/ eikö jossain lapissa ollut jo lunta tullut?!
 
Syksy taitaa mennä joulukuuta odotellessa. Työvuorot meni niin kamaliksi, että perheen yhteistä aikaa ei ole ennen marraskuuta. :headwall: Noh, välillä toki päivä tai pari. Mutta kun sekä minä että mies olemme vuorotöissä, ja eri vuorossa, niin meidän perheen yhteinen vapaa on tosi kortilla. Onneksi tää on väliaikaista. Joulukuussa palataan taas normaaliin arkeen, jolloin vuorotyö toki jatkuu, mutta samassa vuorossa.
Eli syksyn suunnitelmia ei oikein ole tullut tehtyä... Selvitä suht järjissään loppuvuoteen. Siinäpä se suurin haaste! :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mantelinkukka:
Footballers Wife, mulla on kanssa selkäongelma, juoksu on kiellettyjen listalla ja omd-fysioterapiaa ja lihasten vahvistusta kans määrätty. Hyvä kun saat vielä juosta. Mä joudun sauvakävelemään vaan. Toi jooga kuulostaa mielenkiintoiselta.
Pitkä kiekko, sukeltaminen on myös ollut mulla suunnitelmissa jo vuosia, mutta ei ole toi terveydentila antanut myöden aloittaa. Todennäköisesti jää haaveeksi.
Meillä on jo syksyn ensimmäinen kuumeinen flunssa täällä, joten täytyy jokunen päivä pysytellä sisällä. Onneksi on kirjoja ja elokuvia.
Joo, kävin kahdella lääkärillä. Eka kehoitti varomaan vinoja selkään kohdistuvia liikkeitä, kuten melominen ja golf. Toinen sanoi, että kaikkea muuta saa tehdä, mutta ei jalkaprässiä kuntosalilla. Kun juoksen, tunne kivun tärähtelyn myötä. Pitää vain varoa askeleitaan, yrittää juosta pehmeästi. Kipu on läsnä myös kävellessä. Lääkärin mukaan selkä ei kuitenkaan mene rikki eli juostakin voi. Oon aiemmin tykännyt sauvakävellä, mutta nyt haluan vähän revitellä. Pitkään oon nimittäin ollut kuntoilematta, kun olen tuota selkää varonut. Fysioterapiaa en ole vielä aloittanut, mutta lähete on valmiina. Haluan ensin vähän testata rajojani ja parantaa lihaskuntoani. Pilates ja jooga olis hyviä selälle. Mammajoogaa kokeilin toisen raskauden aikana ja se oli kyllä niin haukotuttavan tylsää, että ainoastaan tuo madonnan harrastama liikunnallisempi muoto, astanga, kiinnostaa. =)
 
En edes muista olenko milloin jotain harrastanut viimeksi....?
Mieheni yksityisyrittäjyys, joka työllistää usein aina pitkälle iltaan sekä oma ilta/yö painotteinen esimiestyö ei kauheasti mahdollisuuksia anna kuin kävelyyn yksin tai perheen kanssa. Hoitavia sukulaisia tai tuttavia ei lähellä asuskele ja naapurienkin ikä on 80-90-v lähinnä, joten ei tule niillekkään vietyä lasta hoitoon. Jahka rupeen jumppia nauhottaa, ehkä ruvetaan tytön kans jumppaamaan.
 
Mä vaan kuskailen poikia harrastuksiin...Täällä kun lähin on n.5km pääsäsä ja suurin osa 15km päässä...Ei noilla ole ku molemmilla kaks harastusta (VPK ja Sähly) mut ku ovat eri ikäryhmissä niin on eri ryhmissä eri päivinä :attn:

Ite mä koitan saada tän talon maalauksen valmiiks ja sitte tota pihaa vähä mitä vielä pystyy kun tuppaa olemaan niin märkää...

Mulla ei ole varaa mihinkään kansalaisopistojen tms juttuihin :(
 
Circuitin jos taas aloittaisi, eka kerta jäi nyt väliin kun iski taas lenssu. Mut onneksi on ohi. Se on ainoa mihin ennätän yleensä. Esikko aloitti eskarin niin sitä kautta tulee koulun toiminta mukaan pikkuhiljaa.
 
Toi syysiltojen odottelu ja kynttilöiden tuoksu...ja sitten se syksyn tuoksu...yhdistettynä kupilliseen kuumaa teetä ja huopaan kääriytymistä niin on jotain totaalisen ihanaa. Täytyiskin mennä katsomaan jotain uusia lyhtyjä tuohon takapihalle :)

Aloitin nuorimmaisen, 7,5kk, kanssa muskarin ja vanhempi poitsu pelaa jalkapalloa joten kaikki muu vapaa-aika menee kyllä tuolla kentänlaidalla.

Syksyn tullessa sitä rupeaa aina haaveilemaan matkoista...joten se on kait mun yksi vakio"harrastus" matkoista haaveilu.

 
SUUNNITELMIA syksyksi. Ei oikein pääse iltaisin yksin mihinkään.
Kansalaisopiston piirit ei oikein mun juttu oo...tai no kun löytyis semmoinen aihe mikä kiinnostais ja olis iltaisin mahdol. mennä,vaan ei oo tällä hetkellä.
Pyörällä yritän käydä kylällä asioilla,aina kun sää on suotuisa.
Saa vähän liikuntaa ja raitista ilmaa siinä.
Sauvakävely olis mun kipeille hartioille kyllä hyväksi,vaan ei oo tullut sauvoja hankittua vieläkään.
:/
 

Yhteistyössä