Onko suuteleminen pettämistä?

  • Viestiketjun aloittaja Suudellut ja kaduttaa
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27635813]Pakko kysyä, että kauanko olette olleet yhdessä? Ja asutteko yhdessä? Miten voi olla pieraisematta koskaan miehen edessä?? :D[/QUOTE]

Ei me piereskellä miehen kanssa toistemme edessä. Jos on ilmavaivoja niin kannattaa tarkastella ruokavalio uusiksi. Meillä ollaan hyvinkin luonnollisia ja rentoja mutta on moukkamaista ja epäkunnioittavaa ajaa paskaa toisen seurassa kun sen piereskelyn voi suorittaa tarvittaessa vessassakin. Sikamaisuus ei ole se juttu joka minua tai miestä miellyttäisi.
 
"Anne"
[QUOTE="vieras";27635813]Pakko kysyä, että kauanko olette olleet yhdessä? Ja asutteko yhdessä? Miten voi olla pieraisematta koskaan miehen edessä?? :D[/QUOTE]

3vuotta yhdessä. Virallisesti muutettiin kesällä yhteen mutta alusta asti on nukuttu yhdessä. Ei vain ole tullut pieraistua, käyn vessassa tai olen pieraisematta, eipä ole ollut ongelmaa. Olen kuullut miehen pieraisevan ehkä parisen kertaa kun on käynyt parvekkeella tupakalla mutta ei hänkään sisällä minun kuulteni rusauta.
 
"koti-isä"
No ei ole meillä. Mitä siinä petetään? Ollaan vaimoni kanssa naimisissa ja luottamus on siihen, että ei mennä muiden kanssa naimisiin. Ei suuteeminen sitä luottamusta petä? Jää pikkaisen auki että minkä ihmeen se pettää? Mulle on ihan ok että mun vaimo esim tanssii hitaita ja vaikka suutelee jotain miestä vaikka työmatkoilla. En mä ole mikään vaimoni vartija!
 
Blue
[QUOTE="vieras";27635813]Pakko kysyä, että kauanko olette olleet yhdessä? Ja asutteko yhdessä? Miten voi olla pieraisematta koskaan miehen edessä?? :D[/QUOTE]

En minäkään sitä tee, 18 vuotta yhdessä.
 

Yhteistyössä