Onko susta normaalia että naapurin nainen avautuu avio- ongelmistaan miesystävälleni??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
He ovat olleet jo jonkinlaisissa väleissä ennenkuin tapasin miesystäväni, tekstailevat aina välillä jotain jne. Itse olen tuntenut miehen n. vuoden.
En epäile miestä mistään pettämisestä tms. mutta eikö nainen voisi pitää naapurisuhteet naapurisuhteina??
Käsittääkseni tämä nainen on ihastunutkin mieheen (ainakin ollut) ja silti mieskin käyttäytyy on enemmän kuin ns. hyvän päivän tuttu vaikka seurustelee kanssani.
Outoa??

Niin huomasitteko tuon, että nainen ihastunut mieheen, mieskin siitä joskus maininnut/ vihjannut, siitä tiedän. Silti on yhteydessä naiseen vaikka seurustelee nyt kanssani.
Oisko teistä ok, että mies on yhteyksissä enstisten "heilojen" kanssa??

No jos kerran ovat kavereita, niin kyllä sitten juttelevatkin omista asioistaan.

Ja jotta ei tule yllätyksenä niin kaverit voivat asua toistensa lähellä. Ei tarvi olla 50km välimatkaa jotta voi olla kaveri.
Sitä naapuristossa asuu hyvänpäivän tuttuja naapureita ja sitten asuu kavereita, molempia ja tämä täti kuuluu siihen kaveri lokeroon

Jos se nainen on teidän molempien naapuri ja tuntee myös sut, niin mielestäni ei kovin normaalia. Jos miehesi tapaisi tuota naiskaveriaan aina ilman sua, nainen ei asuisi naapurissa ja vielä lisäksi he olisivat tuttuja ajalta ennen kuin tapasit miesystäväsi (kuten ilmeisesti on), niin siinä tapauksessa pitäisin ihan normaalina.

Aika outoa olisi jotenkin nähdä pariskuntana naapureita, joista toisen osapuolen kertomana tietäisi, että heillä on sänkyongelmia... Voisi tulla samassa hississä vähän vaivautunut olo.

En mä näe mitään syytä sille, miksi he eivät nyt voisi yhteyttä pitää.

Pitiväthän he yhteyttä jo ennen sinua, ja jos eroatte niin pitävät yhteyttä varmaan myös sinun jälkeesi.

Nainenhan on naimisissa, mies sinun kanssasi, missä ongelma? Jos et voi luottaa mieheen niin suhteellanne tuskin on tulevaisuutta muutenkaan, oli tämä naapurin nainen kuvioissa tai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin huomasitteko tuon, että nainen ihastunut mieheen, mieskin siitä joskus maininnut/ vihjannut, siitä tiedän. Silti on yhteydessä naiseen vaikka seurustelee nyt kanssani.

Alkuperäisessä tekstissä oli vaihtoehtona myös, että on ollut joskus ihastunut, ei siis välttämättä enää. Ja onko mies suoraan sanonut, että nainen ylipäätään on häneen ihastunut, vai mitä tuo maininnut/vihjannut tarkoittaa?

No mut jos ne on ystäviä? Mä ainakin olen jutellut myös miespuolisen ystäväni kanssa seksiinkin liittyvistä asioista. En tietenkään mitenkään jatkuvasti, mut joskus kun se painoi mieltä. Miksei?

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
No mut jos ne on ystäviä? Mä ainakin olen jutellut myös miespuolisen ystäväni kanssa seksiinkin liittyvistä asioista. En tietenkään mitenkään jatkuvasti, mut joskus kun se painoi mieltä. Miksei?

Niinpä! Miesnäkökulma on ylipäätään erittäin tervetullutta joskus, kun on pattitilanteita parisuhteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:
Jos se nainen on teidän molempien naapuri ja tuntee myös sut, niin mielestäni ei kovin normaalia. Jos miehesi tapaisi tuota naiskaveriaan aina ilman sua, nainen ei asuisi naapurissa ja vielä lisäksi he olisivat tuttuja ajalta ennen kuin tapasit miesystäväsi (kuten ilmeisesti on), niin siinä tapauksessa pitäisin ihan normaalina.

Aika outoa olisi jotenkin nähdä pariskuntana naapureita, joista toisen osapuolen kertomana tietäisi, että heillä on sänkyongelmia... Voisi tulla samassa hississä vähän vaivautunut olo.

Mä en tunne sitä naista ollenkaan muuta kuin ulkonäöltä ja muutaman kerran pakolliset moikkaukset moikattu. En asu viralliseti miehen kanssa vaikka melkein 2/3 ajasta täällä vietänkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:

Mä en tunne sitä naista ollenkaan muuta kuin ulkonäöltä ja muutaman kerran pakolliset moikkaukset moikattu. En asu viralliseti miehen kanssa vaikka melkein 2/3 ajasta täällä vietänkin.

Siinä tapauksessa en näe heidän yhteydenpidossaan ongelmaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:

Alkuperäisessä tekstissä oli vaihtoehtona myös, että on ollut joskus ihastunut, ei siis välttämättä enää. Ja onko mies suoraan sanonut, että nainen ylipäätään on häneen ihastunut, vai mitä tuo maininnut/vihjannut tarkoittaa?

On antanut ymmärtää että heillä oli joku säätö just ennenkuin me tapasimme, ei ole suostunut kertomaan siitä sen enmpää.

Eli tuo nainen on nykyisen miesystäväsi naapuri? Jonka kanssa miehesi on ystävä. Juttelevat aidan yli, kenties kahvittelevat kuin läheiset ystävät. Tuo nainen sitten avautuu miehellesi, ystävälleen ja naapurilleen ongelmistaan?

Miten mä en näe tässä mitään outoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:

On antanut ymmärtää että heillä oli joku säätö just ennenkuin me tapasimme, ei ole suostunut kertomaan siitä sen enmpää.

Tositilannettahan on tietysti täältä lankojen päästä mahdoton tietää, mutta käyttämäsi verbit (antanut ymmärtää / maininnut / vihjannut) viittaavat siihen, että mies ei välttämättä olisi sanonut mitään suoraan, ja että tämän naisen ja miehesi väliseen suhteeseen liittyy paljon tekemääsi tulkintaa. Noin yleisesti ottaen en olisi kovin huolissani.

Alkuperäinen kirjoittaja Noh:
Onko se miehesi yhteydessä myös siihen naapurin MIEHEEN vai vaan tähän naiseen?

On myös yhteydessä mieheen mutta vähän (eivät ole mitenkään kavereita) Kaikissa normi yhteydenotoissa ottaa yhteyttä AINA naiseen.
Äh, ehkä mä oon pöhkö...

Yhteistyössä