onko supistus vai mikä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsy

Vieras
vihloo alaselkää ja välillä myös alavatsaa. En tunne mitään vatsan kiristymistä. Voiko olla supistus vai mikä? Tätä tehnyt tänään taas jo kolmatta tuntia. Ei jaksa enää...Raskausviikkoja 39+2

mie oon kans ihan väsynyt tähän hommaan... vkoja 39+4 ja supistellut tuolta vkolta 35 asti ja nyt viimesen viikon ollut vielä kipeempiä ja kovempia :/! vkolla 38 oli paikat auki 2,5 cm ja kanavaa hieman jäljellä.. oon miettinytkin tässä josko lähtis näytille mut ei huvita turhaan... jännittää vaan ku edellinen tuli ns.syöksyllä, vedet tuli kotiin, muita oireita ei ollut joten en tiennyt varautua. nyt ois paljon oireita mut miksi ne aina loppuu ku oon aatellu lähtee sairaalaan??? onnea vaan koitokseen, jospa me molemmat päästään kohta piinasta!

vihlonta/kipu tuntuu ainakin nyt koko ajan (ei siis taukoja) Tosin vähän aaltomaisesti tuntuu: välillä kovemmin sitten vähemmän kipeesti. täytyy nyt seurata ja soittaa synnärille tai neuvolaan jos ei lopu. (Aiemmin loppunu itestään) mulla viikko sitten kohdunsuu auki 2 cm ja kanavaa jäljellä 1,50 cm sen jälkeen supistellu joka päivä suht kipeesti.
p.s Tiedän tunteen kun oireet loppuu. Sitä pettyy että jaahas tässäkö se taas oli...

Yhteistyössä