Onko Supermarjo kaunis nainen?

• Viestiketjun aloittaja "Kaisa"
  • Ensimmäinen viesti
Olenko mä ainoa jonka mielestä se on kaunis!!
Ehkä saisi olla vähän enempi lihaa / rasvaa luiden ympärillä, näyttää mielestäni vanhemmalta kun onkaan..
Mutta jos ihminen kuntoilee ja liikkuu samaan tahtiin kun tuo tuntuu menevän niin kai siinä ne viimesetkin rasvat karsiutuu kropasta!

Niiii
Aivan liian laiha on joo. Mulla jotenkin pistää se ryhti silmään, ja siinä mainoksessa kun kättelee sitä perhettä, niin näyttää aika hassulta kun vetää toisen käden taakse. Silleen jotenkin kömpelö olemus.

"Juuei"
Turhan laiha, silikonia, usein ikävä tekorusketus, hampaita valkaistu "hieman" liikaa. Olis varmaan ihan kaunis nainen luonnollisempana. Nyt sanoisin, että jos kotkalle kuvittelisi pitkät hampaat niin siinä ois supermarjo...

"nuuh"
Jossain NY täydelliset naiset tai joku tms spurgu ohjelmassa oli ihan samannäköinen kävelevä tikkari kuin tämä Super. Ne näyttää ihan joltain avaruusoliolita molemmat.

vierass
Ei oo. Nälkiintyneen ja jotenkin stressaantuneen näköinen aina. Pakkomielle urheilusta ja jonkun jakson perusteella elää parilla palalla suklaata per päivä. Säälittää ne lapset, syödäänköhän heillä kotona mitään? Se vauvakin (varmaan nyt jo leikki-ikäinen) näytti jotenkin hassulta kun oli suhteessa valtava pää - mikäköhän on rintamaidon ravintoarvo jos ei äiti syö mitään?!

Olis paljon kauniimpi kun relais vähän ja antais itsensä lihoa 10-15kg.

Peyote
[QUOTE="Juuei";29621714]Turhan laiha, silikonia, usein ikävä tekorusketus, hampaita valkaistu "hieman" liikaa. Olis varmaan ihan kaunis nainen luonnollisempana. Nyt sanoisin, että jos kotkalle kuvittelisi pitkät hampaat niin siinä ois supermarjo...[/QUOTE]

Ei sillä taida olla silikonia? Jos ne rinnat on muuten vaan isot?

Peyote
[QUOTE="a.p.";29621547]Aika yksimielistä porukkaa täällä.
Minua itseäni huolestuttaa just toi sen ylilaihuus ja -enegisyys. Sillä on kuitenkin pieni lapsi. Pelottaa, että se joku päivä brakaa. Vaan, mitäs se mun napaa kaivaa, sanois mies.[/QUOTE]
Mitäs jos on vaikka kilpirauhasen liikatoimintaa?

Nap
Muuta mielipidettä ko. tädistä ei ole, muuta kun että minuu se ärsyttää. Ja mies tokaisi eilen illalla, kun tuli joku mainos, missä rouvan naama oli, että näyttää ihan sammakolta.. :whistle:

kdkdkdk
Sen mies on ihan varmasti piilohomo. Just tyypillinen. Ja ihan vässykkä muutenkin.

Minusta tuntuu että perheen lapset tulee kärsimään jatkossa syömishäiriöistä, liikasuorituksista, burn outeista.

Huutelen puskista
Todella luiseva. Käsivarret aivan jänteiset tikut ja hymy luonnottoman kireä, kun ei ole naamassakaan rasvaa. Laskee neuroottisesti kaloreita ja elää kuulemma herkuilla. Ei syö oikeaa ruokaa juuri lainkaan. Kuntoilee ihan maanisesti ja hiihdättää niitä lapsiaankin pitkin metsiä. Milloin sukset jalassa ja pelkillä sauvoilla juosten.

Kaunis? U mad?

Miää
Mitäs jos on vaikka kilpirauhasen liikatoimintaa?
no eipä taida olla, tuolla perusteella mitä katsoo tuota vimmaa. Itsekin olin varmasti alipainoinen aikoinaan, mutta kun ns. lihoin raskausaikana yli 20 kiloa, ei mieleenikään olisi tullut laihduttaa. Tällä taas oli joku selvä raja, että pitää vissiin hulluna juosta jos menee yli sen?
Ehkä hällä olisi ollut turvotusta kuten mullakin oli, ja kaikki häipyi ihan hetkessä, ja kohta olin taas alipainoinen.
Hän ymmärtääkseni juoksi laitoksella portaita, vai olenko nyt kuvitellut omiani...

Yhteistyössä