Onko Suomessa tapana 'painostaa' naimisiin työpaikoilla ja vanhempien ihmisten keskuudessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jessiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jessiina"

Vieras
Kyseessä ovat 30-40-vuotiaat mies ja nainen, joita yritetään saada pariutumaan.
Ehdottelu on ollut jopa hyökkäävää ja eilen nainen kertoi ettei kestä olla töissä kun paritetaan yhteen miehen kanssa, joka on työkaveri. Ystävänpäivänä pomo ja työkaverit olivat järjestäneet heille sokkotreffit. :o Heidän välillään ei ole muuta kuin platoninen työsuhde, molemmat ovat paikan ainoita lapsettomia sinkkuja.

Todennäköisesti työkaverit "putkinäköisiä" joille elämän ainut tarkoitus on lisääntyä ja olla naimisissa, ilman sitä ei ole heidän mielestään oikea nainen tai oikea mies. Vanhaksipiiaksi tai - pojaksi jääminen koetaan kammottavana.Tuollaisia äliöitä on, en ole tosin itse törmännyt moiseen. Sokkotreffit tietty ok jos molempia paritettavia ne olisivat kiinnostaneet. Mutta ei väkisellä eikä painostamalla!

[QUOTE="Jessiina";29576658]Kyseessä ovat 30-40-vuotiaat mies ja nainen, joita yritetään saada pariutumaan.
Ehdottelu on ollut jopa hyökkäävää ja eilen nainen kertoi ettei kestä olla töissä kun paritetaan yhteen miehen kanssa, joka on työkaveri. Ystävänpäivänä pomo ja työkaverit olivat järjestäneet heille sokkotreffit. :o Heidän välillään ei ole muuta kuin platoninen työsuhde, molemmat ovat paikan ainoita lapsettomia sinkkuja.[/QUOTE]

Joillekij ja useille suomalaisille toisten asioihin puuttuminen voi olla pakkomielle. Ei ole mitenkään harvinaista! Näinkin iniimeihin asioihin sekaannutaan sumeilematta ja mitään häpyä ei ole = vanha sanonta!!! Parasta, jos ko . nainen sanoisi tiukasti kaikille sekaantujille, että kyseesä on minun yksityisasiani ja en toivo kenenkään muun puuttuvan minun seurustelu tai muihinkaan pariintumiseen liittyviin asioihin. Jos saa osakseen paskasta naamaa, niin sehän kertoo vain näistä parittajista, että ovat täysiä idiootteja.

Uusimmat

Yhteistyössä