Onko sulla sosiaalinen suoli?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Pystytkö pas*omaan sellaisessa vessassa, jossa on vaikkapa kolme koppia vieretysten, jokaisessa kopissa joku ja vielä ovien takana muutama ihminen odottamassa?

Juu-u, oli tärkeä kysymys :)

En muuta kun jos on ihan pakko pakko, että suolli huutaa ja kanki vilkkaa..(onpas taas jutun tynkää..) :LOL:
*muoks* niii, tietenkin pystyn käymään vanhempien luona veskissä ja ihan pakko pakolla anoppilassa..muualla en mielellään..Ujot on kankut.
Ja en käy kakkosella jos on yö kylässä vieraita. En ymmärrä mikä siinä on niin salailtavaa?! Vaikka ihan luonnollista kait tuo on?...! :D

Kippuravarvas
En kyllä pysty kakkiin kauheen monessakaan vessassa..kotona, vanhempien luona ja jos ihan pakko niin anoppilassa ja siskon luona :snotty:
Oon mielummin maha kipeenä ja pidättelen kuin käyn kakkosella vieraassa veskissä :whistle: Paitti jos ripaska yllättää :D

TÄstä tulikin mieleeni eräs juttu.. Joskus tässä taannoin meidän kaveri tuli yökylään ihan extempore..Olin vielä silloin töissä ja aamulla töihin lähtö kukonlaulun aikaan..Ja vessaanhan sitä saa ekana juosta aamulla pissalle.. siinä sit normaaliin tapaan (muistamatta tätä olkkarissa nukkuvaa yövierasta..)pääsi ihan kunnon aamu pieru..oli vissii suolella asiaa hälle..Töräytin sit semmosen kaasupommin että heräs varmaan koko valtakunta siihen..oli sit pakko vähä aikaa viivytellä veskissä etä josko tuo nukahtais uudelleen.. itse kyllä kikatin vessassa.. :D Ja tämä kaveri oli mies puoleinen... :LOL:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pimpula:
TÄstä tulikin mieleeni eräs juttu.. Joskus tässä taannoin meidän kaveri tuli yökylään ihan extempore..Olin vielä silloin töissä ja aamulla töihin lähtö kukonlaulun aikaan..Ja vessaanhan sitä saa ekana juosta aamulla pissalle.. siinä sit normaaliin tapaan (muistamatta tätä olkkarissa nukkuvaa yövierasta..)pääsi ihan kunnon aamu pieru..oli vissii suolella asiaa hälle..Töräytin sit semmosen kaasupommin että heräs varmaan koko valtakunta siihen..oli sit pakko vähä aikaa viivytellä veskissä etä josko tuo nukahtais uudelleen.. itse kyllä kikatin vessassa.. :D Ja tämä kaveri oli mies puoleinen... :LOL:
:)

Mä menin joskus yökylään työkaverini luo. Samaisessa yksiössä yöpyi myös kolmas työkaverimme. Oli karmeaa herätä alkuyöstä omaan hillittömään pieruun ja heti perään kuulla, että kaverit olivat vielä hereillä...

Miun suoli on sosiaalisempi kun mie... :ashamed: Sitä naurattaakin ihan väärissä paikoissa :ashamed:
*muoks* Mie olen, ihan oikeesti, vahingossa pierassu miun miehen naamalle meiän TOISILLA TREFFEILLÄ.... Arvatkaa oonko ikinä hävenny niin paljon kun sillon. Se kaappas miut niin äkkiarvaamatta olkapäälleen, että pääs paniikkituhnu :LOL: :x

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mä menin joskus yökylään työkaverini luo. Samaisessa yksiössä yöpyi myös kolmas työkaverimme. Oli karmeaa herätä alkuyöstä omaan hillittömään pieruun ja heti perään kuulla, että kaverit olivat vielä hereillä...
:hug: :LOL: :LOL: Siis se on noloa, todella noloa..mutta sit se kuitenkin vaan naurattaa ihan sikana..vaikka ois itse koko jutun aiheuttaja... :p
:LOL:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

:hug: :LOL: :LOL: Siis se on noloa, todella noloa..mutta sit se kuitenkin vaan naurattaa ihan sikana..vaikka ois itse koko jutun aiheuttaja... :p
:LOL:
Ja yhtä karmivaa oli myös herätä junassa omaan pieruunsa ja sitten loppumatka tarkkailla kanssamatkustajia ja miettiä, tuliko se pieru äänen kanssa vai ilman...

Ja yhtä karmivaa oli myös herätä junassa omaan pieruunsa ja sitten loppumatka tarkkailla kanssamatkustajia ja miettiä, tuliko se pieru äänen kanssa vai ilman...
:D hehhheeee.. voishan tuota ehkä tovin miettiä! Mut mä nauran täällä niin lujaa että mulla tulee pissa housuun kohta...ja ketäs sitten naurattaa?? :D

:LOL: Yläaste ikäisenä oli liikunnan tunnilla niitä lihaskuntotestejä..jossa joutu aika tiukille itse kukin..noh, mentiin sit tyttöjen kanssa katsomaan poikien testiä että miten pärjäävät..yks poika sitten oli just siinä tekmässä vatsalihaksia ja sit sen kaveri piti jaloista kiinni ja huusi sille että *piip* kyllä sinä jaksat anna mennä..toinen huhki väkisin..ja kappas kappas siinäpä päätti sitten tulla pikku tuhnu..joka kyllä osoittautui kun norsu olis töräyttäny..opettajallakin petti pokka..ei siinä voinu muuta kun nauraa..vaikka sitä poikaa kohtaan kävi sääli! :LOL:

Yhteistyössä