onko sulla saldoraja puhelimessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
tai jollakulla muulla teidän perheessä?

meillä oli lasten puhelimissa ennen saldorajat, mutta enää ei tarvitse lastenkaan puhelimiin laittaa saldoa, osaavat pitää kulut kohtuullisina. meillä ei miehen kanssa oo ollu koskaan saldorajoja.

mulla on 40 e, eikä oo kun kerran ylittynyt, silloinkin olin oulussa sairaalassa, lasten puhelimissa on daldorajana kummallain 20e eikä oo ylittynyt, normaali hinta on yleenaä kahden lapsen puheluista noin 15e. ( suurin osa hinnasta o kuukausimaksua, pitäis varmaan lapslile vaihtaa liittymää) miehellä easy-liittymä ja lataaa puheaikaa itsse sen 10-20e, joskua sataa 10 eriittä uusemamkin kuukauden.

Ei oo. Just tuli kahden kuukauden lasku ja oli 27e :D Eivät lähettele edes joka kuukausi noita laskuja kun ovat niin pieniä. Hoidan netin kautta suurimman osan asioistani niin ei tarvitse puhelimella soitella.

Mä olen ainoa kellä on prepaid liittymä?? Kerran hävitin koko puhelimen ja tietty kortin siinä samalla, ja piti ottaa vain väliaikaisesti tuo prepaid, mutta sitten se jäikin. On kyllä kätevä, varsinkin minulle kuka muuten lörpöttelisin päivät pitkät ja sitten saisin kohtauksia kun lasku tipahtaa luukusta.

kuka aikuinen ja vanhempi tarvitsee saldorajan???
Ei ole saldorajaa kenelläkään tässä perheessä, ei edes ekaluokkalaisella ja pienet on puhelinlaskut. tosin en tuon tämän kevään yo:n laskuja tiedä kun itse ne omista rahoistaan makselee.

Yhteistyössä