V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Liskojen yö (päivä )?
Ei sitäkkään... :snotty:
ei vissiin, vaan känni päällä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Liskojen yö (päivä )?
Ei sitäkkään... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Freddie Kruger?![]()
Ei kai se moottorsahaa käyttele?!
Kait sekin vähän uudistuu ajan saatossa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hey:ihan ot, mut etkö sä hyytis tee uuden miehesi kanssa lasta? lukemieni perusteella hän vaikuttaa ihan ok tyypiltä, ja varmaan haluisi lapsenkin? ja sinäkin taidat olla hiukan tasapainoisempi nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja selevä homma:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Freddie Kruger?![]()
Mulla tuli tää heti mieleen,Ihan varmasti oli se. Missäsäpäin tämmöstä tapahtuu,että uskaltaako tässä ite enää nukkua...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja selevä homma:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Freddie Kruger?![]()
Mulla tuli tää heti mieleen,Ihan varmasti oli se. Missäsäpäin tämmöstä tapahtuu,että uskaltaako tässä ite enää nukkua...
Mutta saako se käynnistettyä sitä veitsikädellä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja selevä homma:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Freddie Kruger?![]()
Mutta saako se käynnistettyä sitä veitsikädellä?
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Eiköhän se keinot keksi![]()
Kannattaa kattoo aamulla, ettei löydy hattuja mistään, varsinkin jos asuu Elm Streetillä tai lähistöllä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Eiköhän se keinot keksi![]()
Kannattaa kattoo aamulla, ettei löydy hattuja mistään, varsinkin jos asuu Elm Streetillä tai lähistöllä![]()
Btw, mä pelkäsi joskus ihan sairaasti, kun olin kattonu ne leffat.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Kuin myös. Mä olin nimittäin vasta 8 vuotias ku katottiin niit salaa kaverin luona![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Kuin myös. Mä olin nimittäin vasta 8 vuotias ku katottiin niit salaa kaverin luona![]()
Kiesus, mä olin sentään jo 14 v., kun ekan kattoin ja silti olin ihan kuset housussa varmaan 2 kk sen jälkeen.