onko sulla ollut abortti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Coffee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minulle ei ole tehty aborttia mutta keskenmeno aikaisilla viikoilla on aikalailla samanlainen, laitetaan kohtua supistavia pillereitä emättimeen ja odotetaan että supistukset alkavat. Minä olin tosi kipeä. Kaverilleni tehtiin abortti samalla lailla ja hän sanoi ettei sattunut yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee:
meen saamaan abortin ylihuomenna ja haluaisin kuulla kokemuksia.

se lääkkeellinen keskeytys? mulla oli lääkkeellinen keskeytys..viikkoja oli n.6.. mulle se lääkkeellinen oli ihan ok..ei mitään kamalaa.

Tehty on ja kuulun ikävä kyllä siihen osaan joka sitä jollain tasolla katuu. Juhannukseksi olisi sattunut la ja joka juhannus mietin minkä ikäinen lapsi olisi (nyt 7v). Nukutuksessa kaavinnassa tehtiin. Muistan aina miten kävelin saliin ja kiipesin siihen pöydälle ja itkin...

Myöhemmät raskaudet keskeytyksen jälkeen ovat olleet tunnetasolla vaikeita. Tuntui kuin ei olisi ollut lupa nauttia odotuksesta jne. kun kumminkin yhden vapaaehtoisesti keskeytti.

Mutta sellainen kokemus että suosittelen harkitsemaan todella tarkkaan. Ap:lle halaus!

eiks tää nyt oo jo kolmas kerta kun kysyt tätä samaa asiaa, itse kerran tehnyt painavista syistä. ikinä en enää tekisi, kadun sitä ja se oli kivuliaampaa kuin itse synnytys joten olen siitä onnellinen, saimpahan ansioni mukaan

Hei! En tiedä mitä tekisin, erosin vasta poikaystävästäni ja tänään sain tietää olevani raskaana. tein kaksi kertaa testin, molemmilla kerroilla plussaa (viime viikolla tein testin ja tuli muutama negatiivinen..) Huomiselle on lääkäriaika varattuna jolloin kuulee vielä varmasti.
Emme asu siis yhdessä ja olemme molemmat vielä opiskelijoita, eksäni ei halua pitää lasta enkä minäkään. Mutta sisimmässäni silti piilee ajatus siitä millaista olisi jos lapsen pitäisin. Mutta tosiaan olen vielä opiskelija, eikä valmistuminen ole lähelläkään.

En ollut varautunut tähän ja nyt olen ihan hukassa. Haluan äkkiä abortin että voin siirtyä eteenpäin.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Yhteistyössä