Onko sulla kissa vaiko koira?

Älä nyt ota liian vakavasti :xmas: Mutta ihan mielenkiinnosta tiedustelen oletko kissa vaiko koiraihminen. Kun olen huomannut että toisten kanssa tulen juttuun ja toisten taas en. Eli kummaksi luokittelet itsesi
A) Kissaihmiseksi
B ) Koiraihmiseksi
C) Eläinvihaajaksi
Välimuotoja ei lasketa B)
 
möö
Olen itse koiraihminen, mutta meillä ei ole koiraa vaan kissa. Oli helpompi lemmikkivaihtoehto tähän elämäntilanteeseen, kun ei olisi ollut aikaa koulata koiraa tavoille ja metsälle.
 
Toistaiseksi pitää aikalailla mun havainnot paikkansa :D
Ihan oikeassa elämässä olen myös huomannut että en tule toimeen jonkun ihmisen kanssa tai jokin siinä ärsyttää. Ja lopulta on paljastunut että hän on koiraihminen :snotty:
Mutta toki on poikkeuksia jotka vahvistaa säännön.
 
Alkuperäinen kirjoittaja voodoo doll:
Toistaiseksi pitää aikalailla mun havainnot paikkansa :D
Ihan oikeassa elämässä olen myös huomannut että en tule toimeen jonkun ihmisen kanssa tai jokin siinä ärsyttää. Ja lopulta on paljastunut että hän on koiraihminen :snotty:
Mutta toki on poikkeuksia jotka vahvistaa säännön.
Heh, meitä on moneksi. :D Itse en tule hirveesti juttuun koirattomien ihmisten kanssa, enkä läheskään kaikkien koirallistenkaan. ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja voodoo doll:
Toistaiseksi pitää aikalailla mun havainnot paikkansa :D
Ihan oikeassa elämässä olen myös huomannut että en tule toimeen jonkun ihmisen kanssa tai jokin siinä ärsyttää. Ja lopulta on paljastunut että hän on koiraihminen :snotty:
Mutta toki on poikkeuksia jotka vahvistaa säännön.
Heh, meitä on moneksi. :D Itse en tule hirveesti juttuun koirattomien ihmisten kanssa, enkä läheskään kaikkien koirallistenkaan. ;)
Mä tulen harvoin toimeen minkäänlaisten ihmisten kanssa. Mutta helpoiten tulen toimeen kissaihmiseten kanssa. Vähiten koiraihmisten. Koiraihmisiä paremmin telen jopa toimeen ihmisten kanssa jotka eivät pidä kovinkaan paljoa mistään eläimistä :D
 
Vähän ot, mut mitä eroja aloittaja (ja muutkin) voi listata kissa- tai koiraihmisisten luonteista?

Minusta koiraihmiset ovat ystävällisiä, rauhallisempia ja harkitsevaisempia, eivät niin spontaaneja kuin kissaihmiset. Kissaihmiset taas vähän itsekkäitä ja puheliaita, vähän ailahtelevaisiakin.
 

Yhteistyössä