Onko suhdetta järkeä jatkaa?!

  • Viestiketjun aloittaja Masis
  • Ensimmäinen viesti
Masis
Meillä takana seitsemän vuoden enemmän ja vähemmän myrskyisä suhde. Olen pettänyt ja tunnustanut, mies myös.
Pitkään on mennyt hyvin, mutta mies teki tempauksen ja katosi kolmeksi päiväksi. Naisen luokse, jonka tavannut viime kesänä ja satunnaisesti pitäneet yhteyttä.

Mies syyttää tilanteesta alkoholia, koska suhteemme oli oikeasti hyvällä pohjalla. Ehkä parempi kuin koskaan. Kännissä mies on siis arvaamaton jopa väkivaltainen. Nyt katuu karkureissuaan ylikaiken ja vannoo olevansa vaikka loppuelämän selvinpäin jos annan anteeksi.

Mä en van tiedä mitä tehdä. Tuntuu työläältä erota, kun on talot sun muut yhteiset. Yhteisiä lapsia ei onneksi ole. En toisaalta näe järkeä jäädä, koska tekisin sen vain helppouden vuoksi. En tunne vihaa, en ärsytystä, en rakkautta.

Voiko tästä millään ilveellä saada toimivaa suhdetta, kun itsestä tuntuu että kaikki on ihan sama. Ei paljon lämmitä miehen lupaukset raitistumisesta. Eikä mulla ole mitään annettavaa, vaikka mies kuin kerjää anteeksiantoa.
 
Sinuna en kyselisi täältä mitä pitää tehdä.. vain sinä tiedät mikä on oikein ja väärin.... Helppo se meidän on kertoa mitä tehdä, kun ei elätä sinun suhteessasi :) Mutta sika kerran sika aina.... niin se vain on.. mutta olet sinäkin ollut se "sika"
 
Viimeksi muokattu:
Eipä kuulosta hyvältä parisuhteelta.
Itseppä päätät mitä teet, mutta mie en jäisi roikkumaan
tuolaiseen suhteeseen, tuskin parantuu koskaan teijän parisuhde.
 
"A.p"
Luultavasti jossain vaiheessa taas tulisi joku kriisi. Olen kuitenkin suht nuori vielä, niin olisipa kiva vanhoilla päivillä todeta elämän tuhlantuneen huonon suhteen pyörittämiseen :(
 

Yhteistyössä