Onko sopiva joululahja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
Ja kysyn jo nyt vaikka jouluun on vielä 2 kuukautta, 2 viikkoa ja 6 päivää jäljellä, koska meinasin tehdä itse ristipistotöillä semmoset viinipulloessut http://www.margaretha.net/Butik/assets/product_images/mellan/47_8123.jpg ja meinasin että jos veis pojun fysioterapeutille joululahjaksi yhden essupullon (varmaan jotain alkon glögiä tai jouluksi viiniä) mutta onko se nyt ihan epäsopivaa viedä periaatteessa tuntemattomalle tommonen alkolahja?

Se on vähän niin ja näin, jos tiedät, että lahjan saaja ei ole vaikka entinen alkoholisti tai muuten nipo alkoasioissa, niin voi musta viedä, mutta jos et tiedä millainen kanta hänellä on, niin en veisi.

Itse olen saanut lapsilta niin päikyssä kuin harrastustoiminnassa joululahjanksi tai keväällä kauden päättyessä viinipulloja....ihan ok. Tosin en viiniä juo, että ne menee sitten aina kiertoon. Itse en kyllä antaisi (tai ainakaan niin että lapsi antaa, se tuntuu vähän hassulta)..... mutta vink vink voithan laittaa esuun myös itse tehtyyn mehupulloon, näin tehty meilä ja annettu lahjaksi! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tribaali:
Miksi sinä yleensä veisit tuntemattomalle joululahjan?Antaisit mieluummin ystävälle...

No eihän hän nyt ihan tuntematon ole kun 2 kertaa viikossa käydään jumpalla ;) mutta siis just sillä tavalla tuntematon että en tiedä tosiaan kantaansa alkoholijuomiin ja siks just tota lahjan sopivuutta mietinkii.. toisaalta kun miettii et jouluna käy vieraita ja näin ni jos ei itse juo ni voi tarjota sitä muille mutta niih.. ehkä keksin jonku toisen lahjan..

Yhteistyössä