Pitää kai miestä pyytä että se teki meille bunkkerin ja mä rupen tilamaan Koreasta fooliohatutAlkuperäinen kirjoittaja terveisiä bunkkerista;29627288:Fooliohatut päähän. Kai ootte muistanut sellaiset hankkia?
Minua kyllä huolestuttaa tämä :/ vaikka mieli kans tekee olla vain lukematta, sodasta, laamasta ym...Tiedätkö mitä ap? Mäen edes lue noita juttuja. Mitä se muka hyödyttäis?
meinaat, että kun Ukrainassa kaivetaan juoksuhautoja, ilmatilat suljettu ja correspondantit lähetetään pois on ihan hyvä vaan kuitata kaikki sanomalla, että foliohattu päähän? Minusta uutiset ovat todella huolestuttavia. Kolmas maailmansota ei ehkä ole ovella, mutta sota kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja terveisiä bunkkerista;29627288:Fooliohatut päähän. Kai ootte muistanut sellaiset hankkia?
Kuohuntaa on eri puolilla maailmaa aina, mutta tällä on nyt merkitystä meille eurooppalaisille, että suurudenhullu Venäjä saattaa vallata koko Euroopan.Eikö nyt Venizuelassakin joku sisällissota? Ainakin näin sain ymmärrettyä kun mun kaveri columbialainen kertoi sen
no minä vastaisinkin vain tuohon "onko kolmas maailmansota tulossa"..meinaat, että kun Ukrainassa kaivetaan juoksuhautoja, ilmatilat suljettu ja correspondantit lähetetään pois on ihan hyvä vaan kuitata kaikki sanomalla, että foliohattu päähän? Minusta uutiset ovat todella huolestuttavia. Kolmas maailmansota ei ehkä ole ovella, mutta sota kuitenkin.
Laamoja ei tartte pelätä, ne on oikein sympaattisia.laamasta ym...
Alkuperäinen kirjoittaja älä pelkää;29627406:Laamoja ei tartte pelätä, ne on oikein sympaattisia.
Turussa on nähty vihaisia laamoja, ole varovainen!Minua kyllä huolestuttaa tämä :/ vaikka mieli kans tekee olla vain lukematta, sodasta, laamasta ym...
Hah, päivän paras vitsi. Ei Venäjä pystyisi koko Eurooppaa valtaamaan vaikka haluaisi ja ei ne edes halua.Kuohuntaa on eri puolilla maailmaa aina, mutta tällä on nyt merkitystä meille eurooppalaisille, että suurudenhullu Venäjä saattaa vallata koko Euroopan.
Tämä sama mun äitikin sano ja se tuntenut yhden ennustajan joka ennusti juuri 2012 jälkeen kolmatta maailmansota, en tiedä onko totta, mutta jo alkaa vaikuttaa siltäMaailma on menossa hullunpaan siihen ja juuri niin on ennustettu Raamatussa ja asiat tapahtuvat sen mukaan.
No minusta silti ei tarvitse foliohatuista huudella. Vaikkei se maailmansodaksi äityisi, kyllä se aina koskettaa enemmän kun tuo naapuri tossa uhoaa.Alkuperäinen kirjoittaja terveisiä bunkkerista;29627392:no minä vastaisinkin vain tuohon "onko kolmas maailmansota tulossa"..
Oliko ennustaja Raili?Tämä sama mun äitikin sano ja se tuntenut yhden ennustajan joka ennusti juuri 2012 jälkeen kolmatta maailmansota, en tiedä onko totta, mutta jo alkaa vaikuttaa siltä