onko sinun miehelläsi VITJAPALLIT??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun miehellä alkoivat roikkumaan eturauhas lääkkeiden jälkeen. Minusta hänen kiveksensä kasvoivat jonkin verran sen jälkeen kun aloitti sohvaperunasta huippu-urheilijaksi projektin kun 12 poika voitti isänsä coopperin testissä :D

Mutta en noita silti sanoisi roikkuviksi. Jotenkin kiihottavat kun ovat alhaalla, eivätkä siellä ylhäällä piilossa :p

Mun miehellä on, ja hän itse opetti tän määritelmän mulle. Ja kyllähän ne sillai söpösti rotkottaakin, mut nousee kyllä ylös kun lämpötila alkaa laskea ja sit aktiin valmistautuessa. Ja on vissiin suht isokokonenkin, hän on ensimmäinen kumppani mulle että yhdynnät välillä sattui ihan oikeesti vaikka olin niin kiihottunu kun olla vaan voi :( Mut siitä selvittiin ku yhessä hiottiin tekniikoita, puhuminen auttoi eniten :)

Suuseksissä olen huomannut, että kun samalla pitelen varovasti kourassani mieheni palleja, ne alkavat kiihottumisen myötä "vetäytyä" ja ovat lopulta ihana osa kukoistavaa komistusta aina purkaukseen saakka, jonka jälkeen ne taas laskeutuvat ja palautuvat. Tämä voi tietty olla yksilöllistä. Minä kun olen nauttinut tästä yhdestä ihanasta vain...

Suuseksissä olen huomannut, että kun samalla pitelen varovasti kourassani mieheni palleja, ne alkavat kiihottumisen myötä "vetäytyä" ja ovat lopulta ihana osa kukoistavaa komistusta aina purkaukseen saakka, jonka jälkeen ne taas laskeutuvat ja palautuvat. Tämä voi tietty olla yksilöllistä. Minä kun olen nauttinut tästä yhdestä ihanasta vain...

Tuota ... kivekset nousevat lähemmäksi kurkkua silloin jos niiden lämpötila on liian alhainen ja valahtavat nilkkoihin jos lämpötila on liian korkea. Ihan vain noin niinku tiedoksi.

P.S. kivesten kokoa saa pienemmäksi testosteronilääkityksellä.

Yhteistyössä