Onko sinulle aivan sama tuleeko lapsestasi homo vai hetero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja niin ja vielä:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Haluasin ehdottomasti, että alsistani tulisi homoja. Itse olen kyllä hetero tai ehkä bi, mutta jotenkin on nykyaikasempaa olla homo. Siis homoja haluan minä.

ja sitäpaitsi tykkään kaikesta erikoisesta, haluan erottua joukosta.

Miten homot erottuu joukosta? Tai miten homon vanhempana erottuu joukosta? En tiedä miten rajoittuneita piirejä teillä on, mutta ei homot lähipiirissäni ole koskaan erityisesti erottuneet. Ihmisiä.

Kyllä heteron elämä voi olla hankalaa. Ikäänkuin se oisi helppouden tae "kunhan lapsi vain on terve..niin ja hetero!"

tunnen, tai tunsin :( muutaman nuoren miehen jotka tappoi itsensä tyttöystävän jätettyä. Ei heterous heitä pelastanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ihan sama, pääasia kunhan on onnellinen. Niin ja jättää lapset ja eläimet rauhaan.

No just niin kuin tältä näppikseltä :) . Pääasia, että löytäisi ihmisen, jonka kanssa on hyvä ja turvallista olla.

Samaa mieltä kuin edelliset.

On se jännä kun sitten viereisessä keskustelussa toitotetaan kuinka elämässä ei voi olla kamalampaa kohtaloa kuin se ettei raskaudu ekasta tai toisesta kierrosta saati vuoden päästäkään. Sitten kuitnekin tässä ketjussa jokikiselle on ihan sama vaikka lapsi olisi homo. Sehän on kahden homon niin helppo raskautua, kuin myös kahden lesbon jos ei hoitoihin halua. Ootte niin naurettavia.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Lapseni ovat aina lapsiani ja rakastan heitä heteroina, homoina tai biseksuaaleina, transsukupuolisina tai minä tahansa. Toivon tietenkin, että elävät onnellisina omissa nahoissaan.

Eli teini-Stasia lainatakseni: ihan sama.

Tässä lainaten tekstini...

Heteroksi soisin. Todennäköisemmin onnen se lapsi saavuttaisi kuitenkin heterona ja moni moni asia olisi paljon yksinkertaisempaa.

Kyllä minusta pettää itseään jos väittää että on yhtä todennäköistä että sateenkaariperhekuvio toimii kaikkien kannalta onnellisesti hautaan saakka kuin perinteinen perhekuvio. Tai että on yhtä helppo pariutua homona kuin heterona, kyllähän heterolla on kuitenkin edelleen moninkertainen määrä valinnanvaraaa

Ei ole. Toivon lapsieniolevan heteroja. Olrn kuitenkin suvaitsevainen ja jos laseni onkin homo niin eläm asian suhteen ja olen hänen puolisostaan/seurustelukimppanistaan onnellinen sukupuolesta huolimatta.

Ei ole sama. Marginaaliryhmien elo on ongelmallisempaa, enkä millään jaksaisi kuvitella tulevaisuutta kaikkine vääntöineen ja nuoren (+nuorenparin) defensseineen. Oikeasti olen huomannut työssäni, että monella homoseksuaalilla parilla on jotenkin hirveän vaikeaa hoitaa tiettyjä tavallisia pariskunnan elänmänjärjestelyyn liittyviä asioita neutraalisti. En jaksa kuunnella sitä "olenkapinallinenkoskaminuakuitenkinyritetäänsyrjiä" -palatusta.

Periaatteessa ihan sama. Toki olisi ihan saada lapsenlapsia. Toki onhan seki jo mahdollista vaikkei hetero oliskaan ja noin 13 vuoden päästä varmaan vieläki helpompaa on elämä myös homoilla ja lesboilla.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Lapseni ovat aina lapsiani ja rakastan heitä heteroina, homoina tai biseksuaaleina, transsukupuolisina tai minä tahansa. Toivon tietenkin, että elävät onnellisina omissa nahoissaan.

Eli teini-Stasia lainatakseni: ihan sama.

Justiin näin.

Yhteistyössä