S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niin ja vielä:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Haluasin ehdottomasti, että alsistani tulisi homoja. Itse olen kyllä hetero tai ehkä bi, mutta jotenkin on nykyaikasempaa olla homo. Siis homoja haluan minä.
ja sitäpaitsi tykkään kaikesta erikoisesta, haluan erottua joukosta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu homoja lisää, ja muksut tehdään koeputkissa , normiperheet vois kohta varmaan lailla kieltää.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ihan sama, pääasia kunhan on onnellinen. Niin ja jättää lapset ja eläimet rauhaan.
No just niin kuin tältä näppikseltä. Pääasia, että löytäisi ihmisen, jonka kanssa on hyvä ja turvallista olla.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Periaatteessa on, mutta jos saisin valita niin toivoisin heistä tulevan heteroita. Heteron elämä on helpompaa.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Lapseni ovat aina lapsiani ja rakastan heitä heteroina, homoina tai biseksuaaleina, transsukupuolisina tai minä tahansa. Toivon tietenkin, että elävät onnellisina omissa nahoissaan.
Eli teini-Stasia lainatakseni: ihan sama.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Lapseni ovat aina lapsiani ja rakastan heitä heteroina, homoina tai biseksuaaleina, transsukupuolisina tai minä tahansa. Toivon tietenkin, että elävät onnellisina omissa nahoissaan.
Eli teini-Stasia lainatakseni: ihan sama.