Onko sinulla sukulaisia, joihin et pitäisi yhteyttä, jos eivät olisi sukuasi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siskopahis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siskopahis

Vieras
Tosi sekava otsikko. Mutta tuli vaan taas viikonloppuna mieleen, kun olin siskoni luona, että siskoni on sellainen ihminen, että en varmasti kaveeraisi hänen kanssaan, jos hän ei olisi siskoni.
Arvostelee jatkuvasti toisia ihmisiä selän takana, ja eteenpäin on niin mukavaa, että... (itsekin kyllä nyt syyllistyn samaan, kun täällä netissä arvostelen siskoani)

Ja jos hänelle jostain sanoo vastaan, niin siitä syntyy kolmas maailmansota. Eli annan asioiden mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Eli olemme niin sanotusti väleissä, ja välillä on ihan mukavaakin, mutta jos hän ei olisi siskoni, niin tuskin pitäisin mitään yhteyttä.

Minä olen kyllä niin "kamala", että tunnustan, että ei taitaisi montaa verisukulaista jäädä. Äidinpuoleinen suku saisi jäädä unholaan kokonaan ja lähinnä siksi, että kaikki silottelevat toistensa pahoja tekoja (on renttua ja ehtaa rikollistakin).

Siskoni on herttaisen teini vielä, mutta saa nähdä missä vaiheessa huonoa käytöstä ei voi enää laittaa iän syyksi. Toivon että hän vielä ryhdistäytyisi.

Miehen suku on tullut minulle läheiseksi, anoppi kuin omaksi äidiksi :heart:

No on ihan sukulaisiakin joihin en pidä yhteyttä :D ei vain yksinkertaisesti kiinnosta pitää yheyttä pahansuopiin ihmisiin että olkoot minun puolestani poissa elämästäni. Sitten on niitä joihin mielellään pitäisin enemmänkin yhteyttä mutta yhteyden taso on joulukortin lähetys kerran vuodessa :snotty: