Ei ole tällä hetkellä mitään. Jonkinaikaa miehellä oli tapaturmavakuutus, koska harrasti erästä urheilulajia jossa sellainen vaadittiin että sai pelata.
Meillä on henki- ja tapaturmavakuutukset kaikille, lapsilla on myös hoitovakuutukset, jotta voimme tarpeen tullen käyttää yksityisiä lääkäripalveluja. Kohta se on ilmeisesti edessä, kuopus on yhden korvatulehduksen päässä tuubitusjonosta. Kunnallisen puolen jonot ovat kovin pitkät, joten todennäköisesti asia hoituu yksityisellä puolella.
Kaikilla on jonkinlainen vakuutus. Mieheni ja minun henkivakuutus on kyllä liian pieni. Pitäisi nostaa, mutta ei ole vielä saatu aikaseksi. Lisäksi molemmilla on tapaturmavakutuukset.
Lapsilla on sairaskuluvakuutukset joihin sisältyy tapaturma- ja henkivakuutus.
[QUOTE="vaakku";25037590]Jos millainen? Onko kaikilla lapsilla??[/QUOTE]
Lapsilla on odotusaikana otettu vakuutus (kahdella pienimmäisellä syntymänsä jälkeen). Tapaturmavakutukset pakollisiakin teinin koulun ja pienten harrastusten vuoksi.
Miehellä henkivakuutus.
Minulla vanha henkivakuutus jossa huonot ehdot (ja uutta en saa, koska olen sairastanut syövän) sekä eläkevakuutus.
Lapsilla ennen syntymää otetut vakuutukset, itsellä ja miehellä sairaskulu- tapaturma. ja henkivakuutukset. Lisäksi jatkuva matkavakuutus koko perheellä. Kallista.
ja koira. kattaakohan kotivakuutus jos iso koira esim.kaataa jonkun ihmisen ja ihminen joutuu esim. sairaalaan. entä jos koira tiputtaa kylässä jonkun arvokkaan tavaran. Koira on seropi emme ajatelleet ottaa sille hoitokuluvakuutusta kuitenkaan
Itselläni henkivakuutus ja joku liiton tapaturmavakuutus, miehellä henki- ja tapaturmavakuutus, nuoremmalla lapsella hoitokulukorvausvakuutus (joka todennäköisesti sanotaan irti kalliina ja jokseenkin turhana), vanhemmalla täysajan tapaturmavakuutus.