Onko sinulla ollut ns. "VALEMENKAT"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kunhan kiinnostaisi :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kunhan kiinnostaisi :)

Vieras
Onko ketään, jolla ollut valemenkat? Minkälaiset olivat (kuinka runsaat ja oliko mitään pieniäkään hyytymiä joukossa) ja kuinka kauan kestivät? Kiitokset vastauksista etukäteen =) . Kiinnostaisi kovasti tietää :)

Onko lämmöt aina korkealla sen 0,5-1,0 astetta vai voivatko olla vain esim. 0,2 astetta korkeammalla jos on raskaana?

No joo on ollu periaatteessa. Vaikka tiesin kyllä ettei ne ollu menkat enkä edes epäillyt koska vuoto alkoi about dpo7 ja oli tuhrua joka ei yltynyt mun menkka vuodoksi. Mulla vuotaa paljon ja pitkään. Ja lämmöt pysyi koko ajan reilut puoli astetta -asteen korkeamnalla. Normisti viimestään vuodon alettua tai vähän sen jälkeen lämmöt laskee alas. Mieluummin jo ennen vuotoa.
Kai ihmiset on erilaisia mut yleensä keltarauhanen nostAa niitä lämpöjä ja istukka kehittyessään boostaa vaikutuksia. Eli mullakin on kyllä joka raskaudessa korkeat lämmöt ollu takuu varmana merkkinä ja vaikka oireita olis kuinka mut lämmöt ei nouse niin tiiän että negaa tulee. Eli jos mulla normisti aamulla on 36.1 ja iltaa kohti max 36.5 nii alkuraskaudessa aamulla on jo vähintään 36.6 ja päivällä ja illalla 37 tai jopa vähän yli ilman et on edes liikkunut /saunonut tms. Ja olo ei oo mitenkään kipeä.
Tsemppiä
Muoks mutta käsittääkseni valemenkat voi tulla ja hämätä jos normaalistikin menkka vuoto on niukkaa. En sit tiedä mutta ihan älyttömän kovaa vuotoa ei varmaan voi olla ellei kysees ole hematooma. SellaiNenki mulla on ollu ja vuosi hetkellisesti todella kovasti ja hyytymillä. Se on ns sellanen mustelma joka kerryttää verta ja sit saattaa vuotaa kertarysäyksellä todella paljon. Mulla toi tossa dpo7 alkanu oli luultavasti kiinnittymisestä ja istukan kasvusta johtuvaa. Mä vuodan muutenkin herkästi esim haavoista.

Viimeksi muokattu:
Tässä viimeisimmässä raskaudessa alkoi dpo8 ihan normaaleja menkkoja muistuttava vuoto, joka oli kohtuu runsasta ja kesti ehkä 5 päivää. Kipuja ei ollut samalla tavalla kuin normaalisti, mutta muuten oli ihan normaalit menkat mielestäni. Sitten 2 viikoa myöhemmin tein raskaustestin, kun oli ollut pahoinvointia pari päivää, ja positiivinenhan se oli. Nyt mennään rv 30. :) Kävin varhaisultrassa, jossa ei näkynyt mitään selitystä vuodolle. Gynekään ei osannut sanoa, mistä vuoto olisi voinut johtua.

Kiitos teille! :D
Mukava kuulla että voi myös olla runsaampaa eikä vaarallista. Ja onnea raskaudestasi, toivottavasti loppuraskaus ja synnytys menisivät hyvin =)