Onko sinulla neljä palvelijaa, autonkuljettaja ja puutarhuri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joillakin on:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko se aina noin?
Käsittääkseni maahanmuuttajia hyväksikäyttää pikemminkin keskiluokka jolla ei isoja varoja käytössään. Todella rikkailla on varaa hyvin ammattiinsa koulutettuihin hovimestareihin ja sisäkköihin joiden palkkakin sitten sen mukainen.

Saavat todella kehnoa palkkaa, tekevät ympäripyöreitä, fyysystä ja henkistä väkivaltaa. Passit otetaan pois. Olen jutellut muutaman "sisäkön" kanssa ja
on aika kurjat oltavat.

[QUOTE="akka";23313636]Mulla on sekä autonkuljettaja,puutarhuri,rakastaja,hieroja että palvelijat.Ei vois olla paremmin =)[/QUOTE]

Mullapa on noiden lisäksi vielä sauna, uima-allas ja tilaa ponille :xmas:

Kyllä minulla vaan olisi palvelijoita yms jos se vain suinkin olisi mahdollista.

Olen vakavasti harkinnut siivoojan palkkaamista, mutta valitettavasti se on melko mahdotonta tässä maassa. Kulut kasvavat ihan älyttömiksi heti. Epäilen kyllä tämän palkkaamisen hetken lähestyvän koko ajan.

Hassua että siinä viidakko-ohjelmassa tuo Anni vaikutti erittäin jalat maassa-tyypiltä ja tytöltä joka nauttisi juosta kesällä heinäpellolla noukkimassa päivänkakkaroita, tuli sellainen lievä hippityttö-viba.

Eikä tuo elämä Suomessa onnistuisikaan, tuolla nyt niin valtavat tuloerot rikkaiden ja köyhien välillä mahdollistaa kaikki palvelijat ja kengänkiillottajat.

Yhteistyössä