onko sinulla mies, joka ei huuda eikä raivoa vaan on kiltti ja ystävällinen?

  • Viestiketjun aloittaja sydänkulta
  • Ensimmäinen viesti
:wave: tänne myös tarttunut yks. Löyty kotibileistä junnuna. Lapsia ei oo vielä mut en jotenki en usko et tilanne olis eri niittenkään kohdalla, aika näyttää. Jos suuttuu niin mököttää hiljaa, keskustelua saa aikaseks vasta kun on rauhottunu.. Riidellään kyllä, mut ei huudeta (paitsi allekirjoittanut _joskus_ saattaa ääntään korottaa...) eikä haukutua. Tiuskitaan ja mökötetään, mikä btw on aika ärsyttävää aina aika ajoin :D Mut on se ihana, en luovu <3
 
Mun mies on älyttömän kärsivällinen ja mulla olis paljon opittavaa siitä :> Ei lapselle eikä mulle koskaan ärähdä. Ei ärsyynny. Aina on aikaa, vaikka kuinka väsyttäis. Ei valita. Ei sano vastaan. Ei jäkätä. Ihan ihme tyyppi!
 
On juu.

Ei huuda eikä raivoa mulle tai lapsille. Komentaa lapsia kyllä, jos on tarvis, muttei huuda. On pitkäpinnaisempi kuin minä. Mulle ei ole tainnut huutaa koskaan. Minä oon kyllä joskus huutanut hänelle.

On kiltti, kohtelias, ystävällinen. Jaksaa olla ystävällinen myös sellaisissa tilanteissa, joissa mun tekisi jo mieli sanoa jollekin rumasti. Osaa silti pitää puoliaan, eikä ole mikään ylitsekäveltävä kynnysmatto.

Mistäkö löysin? Itse toin maahan.
 

Yhteistyössä