Onko sinulla kokemusta hääyöstä jossa miehen kanssa ei mennytkään ihan niin kuin kuvittelit?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tuli vain tuosta hääteemasta mieleen ettei se hääyökään taida aina olla niin ihanaa kuin luullaan. Onko sinulla kokemusta kun kaikki ei mennykään miehen kans niin kuin etukäteen olit ajattellu? Tuliko kenelläkään esim. riitaa miehen kanssa hääyönä?

vieras
Ei tullut riitaa, mutta sen verran humalassa oltiin, ettei kyllä seksiäkään ollut. Niin ja miehen kaverit soitteli meille joskus 3-4 välillä ja onnittelivat (kuulivat vasta silloin).

Mä olin niin väsynyt, että olin vaan tyytyväinen kun pääsin nukkumaan. Lisäksi silmät oli ihan punaiset ja järkyttävän kipeät piilareista, joita en normaalisti käytä. Ei siis ollut kovin romanttinen yö, kun vedin unta palloon silmät rähmässä :)

Heh, meillä oli suuret suunnitelmat kyllä, hotellihuoneessa odotti pullo shampanjaa ja yöruokaa, mutta tapahtuikin niin, että mä vedin liikaa shampanjaa jo juhlissa, tyhjään vatsaan, koska ruoka ei uponnut jännityksen takia.. eli tuli vähän huono olo :D Nukahdin sit ja mies veteli yöruokaansa yksin.. Mua harmitti aamulla ihan kamalasti, mut nykyään osaan jo nauraa koko asialle. Meillä oli yli 200 hengen häät, olin ihan kipsissä vielä kirkonkin jälkeen. Kaikenpuolin ihanat juhlat ja ei jäänyt toi seksitön hääyö mitenkään hampaan koloon.

mjaa
Vietimme yön Korpilahdessa, Espoossa, koska se oli riittävän kaukana ja kuitenkin lähellä.

Hotellista oli varattu sviitti, joka oli "sviitti". aika karu.

Iltapalaa / yöpalaa varten hotelli oli pyytänyt tietoa, että milloin tullaan. Mies sen ajan antoi ja aika kyllä piti kutinsa, mutta se yöpala oli varmaan tuotu kyllä tosi hyvissä ajoin. Katkarapuleivän majoneesit valuivat tarjottimelle... siis tarjottimelle, ne eivät olleet lautasella vaan sellaisella metallitarjottimella.

Ihan ok makuisia eikä saatu vatsavaivoja, vaikka ulkonäkö ei paras ollutkaan.

Aamulla laitoille oveen lapun: saa siivota. Jotta ne lautaset vietäisi pois.

Kävimme aamiaisella, kävelyllä, viivyimme pitkään. Mitään ei oltu siivottu. Se lautanen oli aika räävitön näky...

käytiin sitten respassa sanomassa. Siellä on semmonen systeemi, että sunnuntaisin siivotaan vain jos ovessa on se lappu. No, meillä oli, silti ei oltu siivottu. Hakivat sen sitten pois kun pyydettiin että hakekaa nyt! kun maoneesit räätyy jo toista päivää.

Muuten hääyössä ei valittamista ollut ;)

No meillä oli hääyön alku vähän huono, mutta loppu hyvin kaikki hyvin :)

Vietimme hääyön kotona, ja mun vanhemmat jotka asuu toisella puolen suomea oli tulossa vielä aamupäivällä ennen kotimatkalle lähtöä käymään meillä kahvilla..

Noh, sulhanen+bestmanit oli viettäneet häitä edeltävän yön meillä ja maistelleet reippaasti olutta.. Talo oli myös sen näköinen, tyhjiä oluttölkkejä joka paikka täynnä, sohvatyynyt lattioilla, likaisia pyyhkeitä ym. vaatteita kaikkialla... Eli kun saavuimme kotiin niin ensimmäisenä aloin hääpuku päällä siivota likasia pyykkejä ja kaljatölkkejä että talo ois edes siedettävän näkönen kun vanhemmat tulee aamulla käymään..

Mutta pikasiivouksen jälkeen päästiin viettämään hääyötä ja loppu sujuikin oikein mukavasti ;)

Meillä oli hauska hääyö. Tosin sitä varjosti vähän armoton suonenveto, joka mulla iski toisen jalan jalkapohjaan ja varpaisiin.. vaikka itse toimitus ei ollut kovin neitseellinen enää hääyönä, tuosta suonenvedosta johtuen äänet olivat aika autenttiset. :LOL:

No ei ollu odotuksetkaan kamalan korkealla, eli siis ei oltu tehty mitään ruusunpunaisia suunnitelmia ja neitsyyden menetystä, eli siihen nähden täytti kaikki odotukset: bailattiin kavereiden kanssa aamuyölle, poika oli mummolassa yötä, mentiin yöllä taksilla kotiin nukkumaan - ja todellakin vain nukkumaan - ja aamulla sitten aamusaunaan ja "sitä mitä hääyönä pitäisi tehdä". Vuosien yhdessä asuminen, yksi lapsi jne. jo, eli aika arkista elämää ja siten ei se hääyö meille ollut mikään The Juttu eikä sen vuoksi edes hotelliin menty vaan ihan kotiin.

Meijän hääyö ei menny ihan putkeen joo.

Ekana ku päästiin viettopaikkaan, meille annteein väärä mökki. Siis semmonen ikivanha, alkeellinen tavan kesämökki vaikka oltiin varattu hieno,poreammeella ja kaikella mukavuuksilla oleva. Vaihtaa ei voinu, se oli buukattu muille jotka oli jo saapunu :kieh:

Seksi ei mahtunu edes ajatuksiin: Aateltiin että köllitään tässä hetki rauhassa kaikukkain, juhlatamineet päällä. Ja seuraavana aamuna herättiin sitte 11 aikaan.

Mutta rakkaus riitti eikä tuommoset pilannu matkaa sitten loppujen lopuks =)

Meillä häät vasta tulossa ens vuonna ja isäntä ilmoitti, että me emme sitten juopottele lainkaan häissämme, että hän haluaa lähteä hyvissä ajoin hääyötä vieettämään :D Ja kyllähän se vaan mulle käy!

Yhteistyössä