Onko sinulla kokemuksia innerlight tuotteista?

  • Viestiketjun aloittaja minna81
  • Ensimmäinen viesti
Ansku
Itse aloin käyttämään tuotteita vasta äskettäin mutta tuttavapiiristäni löytyy ihmisiä jotka ovat juoneet viherjuomaa pidemmän aikaa ja pelkästään positiivista palautetta olen kuullut tuotteista.Rohkeasti vaan juomaan:)
 
Semmonen viherjuoma.. vähän niinkuin ravintolisä millä pitäisi olla todella paljon kaikenlaisia hyviä vaikutuksia?! :) Jauhe on tehty luomu vihanneksista ja yrteistä.. sitä laitetaan veteen ja juodaan,tosi veteen lisätään viellä semmosia tippoja.. en oikein itekkään ole ihan perillä koko jutusta,vasta tutustun asiaan :)
 
Ansku
Itse olen huomannut että olen pirteämpi ja vatsa toimii hyvin:)Olen itse tosin vasta aloittanut,ja jatkankin aika varovasti ja miedolla juomasekoituksella koska olen raskaana.Olen nyt käyttänyt Supergreen-jauhetta ja ph-tippoja.Ystäväpiiristäni on ihmisiltä lähtenyt nopestikin kiloja,kun kehoon kertyneet nesteet poistuvat.Mikäli mahdollista,kannattaa yrittää päästä luennolle joita järjestävät,siellä kuulee hyvinkin selkeästi mistä oikein on kyse,voi kysellä neuvoja ja kuulee upeita tarinoita kuinka ihmisten elämänlaatu on parantunut kun ovat saaneet tuotteiden avulla helpotusta moneenkin vaivaan.Viime luennolla yksi puhui kuinka selätti nivelrikon aiheuttamat kivut eikä käytä enää mitään lääkkeitä,reumakivut ovat poistuneet,on saatu apua diabetekseen,oli jopa yksi tyttö kertomassa oman tarinansa kuinka oikeasti selätti imusolmukesyövän ilman kemoterapiaa kun aloitti tuotteiden käytön ja vaihtoi muutenkin ravintonsa emäksiseen ruokaan(hän teki myös 3vk puhdistuskuurin).Oikeasti ihan huikeita juttuja:)Kannattaa käydä lukemassa lisää vaikka Innerlightin omilta sivuilta:www.innerlight.fi. tai www.yourlife.fi.Itse en hae tuotteilta parannusta mihinkään varsinaiseen vaivaan enkä ole laihduttamassa.Pelkällä ruualla kehon emäksisöiminen on todella vaikeaa koska niin moni ruoka happamoi,mutta viherjuomalla pystyn helpottamaan asiaa valtavasti.Ajatella että yksi litra juomaa vastaa 1,5kg luomuvihanneksia!Niin,ja unenlaatuun juoma on vaikuttanut monella positiivisesti ja ihosta on tullut sileämmän ja paremman näköinen.Kun juomiseen tottuu,kolme litraakin menee ihan helposti päivässä,sitä juomaa vaan alkaa kaipaamaan kun vauhtiin pääsee:)
 

Yhteistyössä