Onko sinulla hintaa, josta suostuisit maksulliseen seksiin?

Mulla ei ole maksullista seksiä vastaan mitään -jos kysyntä ja tarjonta kohtaa, niin mikäs siinä. Mutta olen periaatteen ihminen, ja yksi tärkeimmistä periaatteistani on, että puolisoani en petä. Kerran olen sen tehnyt aiemmassa suhteessa, eikä tartte koskaan enää toistaa. Ja vaikeapa tuota maksullista seksiä olis pettämättä tarjota, eli eipä taida löytyä sopivaa summaa.
 
En tiedä. Riippuisi mitä minulta haluttaisiin ja kuka haluaisi. Jos summa olisi suuri, vaikkapa tuhansissa euroissa liikkuva, eikä minulta haluttaisi kuin pieni pikainen pano, olisi rahanhoukutus suuri, mutta enpä tiedä silti olisinko silloin ostettavissa, riippuisi ostajasta.

Jos sitten taas elämässä kaikki heittäisi häränpyllyä, Suomeen tulisi joku kamala kriisi- ja hätätilanne, jossa olisin lasten kanssa yksin, eikä olisi muuta keinoa ansaita leipää lapsille kun myydä itseään, ei sen summan tarvitsisi olla kovinkaan suuri.
 
  • Tykkää
Reactions: Cherry Maua
"vieras"
Mä voisin periaatteessa kuvitella huoraavani, ihan siihen perushintaan eli noin 200e/tunti. Sillonkin saisi tietty jossain määrin itse valita asiakkaansa, en mä ihan kenen kanssa tahansa hommaan ryhtyisi.
 
Herra Pumpuli
Riippuu lihan laadusta, mutta näin niinku laveena skaalana voisin sanoa, että alle 100€ olis liian halvan olonen ja yli 300€ hinnalla pitäis olla jo tarjolla jotain tosi spesiaalia. Elikkästä 200€ euroa voisin maksaa normipimpetistä.

Itse en ottaisi hintaa vaan myisin itteeni periaatteella "ensikertalaisille ilmaiseksi ja vakkareille myös"
 
"Riksu"
Just nyt en tarvitse rahaa, joten halvalla ei lähtisi. Toisaalta joku ihan järjettömän suuri summa, miljoona vaikka, tuntuisi tosi pelottavalta. Jos mulla olisi niin paljon rahaa, joutuisin sijoittamaan ja kaikkea ;) Ei jaksaisi ja kun kotoanikaan en halua muuttaa, niin uutta kämppääkään en haluausi. Vaikeaa.

Riippuu ehkä vähän kenelle ja mitä pitäisi antaa, mutta kyllä varmaan joku 50 000 on hinta, jonka jälkeen aletaan keskustelemaan asiasta. Jos taas joku voisi tarjota mulle terveyttä, lähtisin melkein kenen tahansa matkaan. Kuten myös jos toisessa vaakakupissa olisi läheiseni terveys tai henki.
 
[QUOTE="Riksu";25788206]Just nyt en tarvitse rahaa, joten halvalla ei lähtisi. Toisaalta joku ihan järjettömän suuri summa, miljoona vaikka, tuntuisi tosi pelottavalta. Jos mulla olisi niin paljon rahaa, joutuisin sijoittamaan ja kaikkea ;) Ei jaksaisi ja kun kotoanikaan en halua muuttaa, niin uutta kämppääkään en haluausi. Vaikeaa.

Riippuu ehkä vähän kenelle ja mitä pitäisi antaa, mutta kyllä varmaan joku 50 000 on hinta, jonka jälkeen aletaan keskustelemaan asiasta. Jos taas joku voisi tarjota mulle terveyttä, lähtisin melkein kenen tahansa matkaan. Kuten myös jos toisessa vaakakupissa olisi läheiseni terveys tai henki.[/QUOTE]

Ymmärrän. Mulla taasen niin, että just nyt kun tarvitsen rahaa, niin halvalla ei lähtisi. Koska en en diggaa perushuoraamisen ideasta, vaan tulonlähde pitäis olla joku yks ja sama tai muutama harva, rikas valittu:p
 

Yhteistyössä