olen, en vain ymmärrä miten sä yhdistät asian tähän :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nih:Fjonga, oletko kuullut, että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa!
olen, en vain ymmärrä miten sä yhdistät asian tähän :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nih:Fjonga, oletko kuullut, että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa!
Nää sun kaikki vastaukset on juuri sitä, mitä sulta odotinkin!Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:olen, en vain ymmärrä miten sä yhdistät asian tähän :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nih:Fjonga, oletko kuullut, että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa!
Sano muuta Itse asiaan tässä ei keskitytty vaan fjongaan ja fjongan kuviinAlkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Oi oiAlkuperäinen kirjoittaja Nih:Niin ja sitten se pakonomainen tarve levitellä täällä yksityiskohtia seksielämästäsi ja mieltymyksistäsi. Kyllähän ne kielivät tietyntyyppisestä ihmisestä... röökiä vetävä yksinhuoltaja... You do the math...
ja minähän se toin itseäni taas esille kun kaipasin hyväksyntää :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Sano muuta Itse asiaan tässä ei keskitytty vaan fjongaan ja fjongan kuviinAlkuperäinen kirjoittaja Malviina: