onko siinä oikeesti V***** väliä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan sama mulle, mitä muut napaansa vetää.

Meidän perheessä pyrin tekemään ruuan mahdollisimman alusta alkaen itse, koska tykkään tehdä niin, ja perheeni jäsenet tykkäävät myös syödä sellaista ruokaa. Mulle toi kokkaus on nautinto ja mieluiten suosin lähituottajilta ostettuja (luomu)'aineksia'. Mut hei, kyllä meilläkin muutaman kerran vuodessa on pöydässä einespizzaa tai jotain hodareita. Ja Hesellä tai Mäkkärillä käydään myös pari kertaa vuodessa. Eli ei meillä mitään joustamatonta lähi-/luomuruokalinjaa vedetä.

Mulla ei itse asiassa kenenkään kanssa ole koskaan irl enemmälti ollut juttua siitä, mitä ja miten meillä syödään. Enkä mä ole hirveän tietoinen siitäkään, mitä kavereitten perheissä syödään. Kaikkien perheissä kuitenkin voidaan hyvin ja ollaan normaalipainoisia.

Mä en voi tajuta, että jos mä sanon vaikka että "inhoan sieniä", niin se on ihan jees. Tai jos sanon että "mä en tykkää kiinalaisista ruuista", sekin vielä menee. Ja jos sanon että musta tofu on ihan paskaa, niin se on ihan ok.

Mutta auta armias jos sanon että inhoan eineksiä ym. mikroaterioita, niin ai perkule sentäs kun on piru irti, minä paskiainen se vaan kiillottelen kruunuani ja koitan päteä, senkin pitsipöksyperse mukatäydellinen kotilehmä.

On se jännä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Mä en voi tajuta, että jos mä sanon vaikka että "inhoan sieniä", niin se on ihan jees. Tai jos sanon että "mä en tykkää kiinalaisista ruuista", sekin vielä menee. Ja jos sanon että musta tofu on ihan paskaa, niin se on ihan ok.

Mutta auta armias jos sanon että inhoan eineksiä ym. mikroaterioita, niin ai perkule sentäs kun on piru irti, minä paskiainen se vaan kiillottelen kruunuani ja koitan päteä, senkin pitsipöksyperse mukatäydellinen kotilehmä.

On se jännä.
Kyllä se raja ylittyi jo tuossa mustan tofun kohdalla, *semmoinen loukkaantunut hymiö*

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
voisin luetella kymmenen muuta aihetta jotka pyòrivàt tààllà jatkuvasti ja jotka voivat loukatakin...... , vanha vitsi eli ei ole pakko avata ;)

;) ;) avaan jos kiinnostaa, jos tuohon lähtis että vain uudet aiheet auki olis avaukset varmaan 5/päivä sen verta täällä samat aiheet jauhetaan

Yhteistyössä