onko siinä oikeesti V***** väliä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
onko joku ruoka OMAtekemää vai eineksiä käytetty? onko tuo OMAtekemä ruoka vain eräiden tapa kiillottaa sädekehää ja päteä muiden silmissä vai miksi hemmetissä siitä meuhkataan?

menettepä sitten vaikka sinne kylän hienoimpaan ravintolaan syömään hienosti sen äijänne kaa niin kyllä siitä lautaselta vaan eineksiä löytyy, maksatte siitä ilosta vielä kalliisti mutta pääsettepä pätemään että OMAtekemän ruoan lisäksi syömme ravintolassa

:flower:
Täällä nyt pädetään milloin milläkin.

Saiskohan pisteitä sillä, että se mies, ketä mä tapailen, toi mulle eilen "valmiskolmioleivän" :D ? Voinko siis kehua saaneeni lahjan, vai meneekö kaikki pilalle, kun se ei tuonutkaan mulle itsepaistamaansa härän sisäfilepihviä ruusu hampaissaan?

Einekset on niin hemmetin epätervellisiä, älyttömästi suolaa ja kovaa rasvaa. Musta on järjetöntä maksaa sellasesta roinasta mink voit vallan hyvin halvemmalla ja pienellä vaivalla tehdä itse.

No tietämättä mistä tämä ketju on alkunsa saanut niin vastaan vain siihen, että mulle on aivan sama kuka käyttää eineksiä ja kuka tekee kaiken alusta asti itse. Se miten perheensä ravitsee niin ei kait kuulu kenellekään niin kauan kuin perhe voi hyvin ravintoasioiden suhteen.

Mulle sopii maan mainiosti jonkun muun tekemä ruoka, ei tarvi olla omatekemää, mutta sitten taas teollisia E-koodi-tuotteita ja ruuan-kaltaisia-valmisteita en halua syödä.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:

Saiskohan pisteitä sillä, että se mies, ketä mä tapailen, toi mulle eilen "valmiskolmioleivän" :D ? Voinko siis kehua saaneeni lahjan, vai meneekö kaikki pilalle, kun se ei tuonutkaan mulle itsepaistamaansa härän sisäfilepihviä ruusu hampaissaan?

kun uskalsit tunnustaa tuon arvaa onko kohta kommentti JSSAP

No mä uskon että kotitekoinen on terveellisempää ja ravitsemuksellisesti parempaa, edellyttäen tietenkin että raaka-aineet on hyviä ja ruoka on muutenkin "terveellistä". Eli kärysoossi ja paistetut perunat voi olla kotonatehtyä, mut ei järin terveellistä. Eines taas voi olla näennäisesti terveellistä, mut pitkän säilytyksen ja valmistusprosessin takia usein ravinneköyhää. En silti meuhkaa asiasta, meillä syödään hyvällä halulla myös eineksiä.

Ei, jos sitä syö joku muu :D

Eli mä en eläisi vain eineksillä, eikä mun lapsille syötettäisi vain eineksiä, mutta en todellakaan oo sitä mieltä että kaikki (vauvan soseista alkaen) pitäisi tehdä ihan aina itse.

no, minä välttelen eineksiä
a) pahan maun vuoksi (ei kaikki)
b) järjettömien lisäainemäärien vuoksi

mutta välillä mennään eineksillä kun ei ehdi tai jaksa muuta tehdä. Eli en mitenkään ehdoton ole niiden suhteen!

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:

kun uskalsit tunnustaa tuon arvaa onko kohta kommentti JSSAP

Tai sitten perinteinen "säälittävää tulla tänne kehuskelemaan, varmaan se tahtoo pelkkää p.llua ja taas kohta vaihtuu, sut tuntien" :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Eli mä en eläisi vain eineksillä, eikä mun lapsille syötettäisi vain eineksiä, mutta en todellakaan oo sitä mieltä että kaikki (vauvan soseista alkaen) pitäisi tehdä ihan aina itse.

Peesi. Ja uskallan tunnustaa että käyn lasten kanssa silloin tällöin Mäkkärilläkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja omppu:

Peesi. Ja uskallan tunnustaa että käyn lasten kanssa silloin tällöin Mäkkärilläkin :D

Hitto, niin minäkin. Ja Hesellä! :D

Alkuperäinen kirjoittaja omppu:

Hitto, niin minäkin. Ja Hesellä! :D

Mä oon puolet parempi ihminen kuin te, koska me käydään ainoastaan Mäkkärillä :saint:

Noh noh, mistä nyt tuulee? Siinä kai se on keskustelunaihe, missä lauantain riskoteekit ymv. Jos ottaa eineksen syöjillä luonnon päälle, niin kannattanee pysähtyä miettimään miksi ottaa luonnon päälle ja onko asialle tehtävissä mitään..??

Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Noh noh, mistä nyt tuulee? Siinä kai se on keskustelunaihe, missä lauantain riskoteekit ymv. Jos ottaa eineksen syöjillä luonnon päälle, niin kannattanee pysähtyä miettimään miksi ottaa luonnon päälle ja onko asialle tehtävissä mitään..??

mua ei paljoa einekset hetkauta, työt joutuisin lopettamaan jos niitä alkaisin boikotoimaan :xmas:

tää on vaan tätä vuodesta toiseen jatkuvaa vääntöä ja toisten pätemistä kun minä teen niin paljon paremmin jota ei vaan jaksa aina lukea, varsinkin kun eräät menee aina sen rajan yli että joistain kirjoituksista saattaa oikeasti toinen pahoittaa mielensä

Yhteistyössä