V
vieras
Vieras
Minkälaista siellä on asua ulkomaalaisena? Minkälaisissa paikoissa ulkomaiset expatit asuvat? Onko lapsille hyviä kouluja? Saako ulkomaalaiset käyttää vapaasti nettiä, esim. Facebookia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Saa laittaa viestia milloin vaan. On jopa suotavaaOlen asunut Miamin kupeessa reilu 5 v.
Missa muuten olet nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Saa laittaa viestia milloin vaan. On jopa suotavaaOlen asunut Miamin kupeessa reilu 5 v.
Missa muuten olet nyt?
Kiva kuulla, kiitos! Tällä hetkellä UK:ssa. Taisin kysellä sulta noihin expattihommiin liittyviä juttuja noin vuosi sitten.
Mutta pikakysymyksen haluaisin kysyä. Onko Kiina sellainen maa, että sinne kannattaisi muuttaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis kumpi parempi: Kiina vai Usa? Usassa muuttaisimme Piilaaksoon, Kiinassa Shanghaihin. Nyt pitäisi vain tietää, että kummasta alan haaveilemaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis kumpi parempi: Kiina vai Usa? Usassa muuttaisimme Piilaaksoon, Kiinassa Shanghaihin. Nyt pitäisi vain tietää, että kummasta alan haaveilemaan![]()
Oletko koskaan ollut Aasiassa? Olisi hieno kokemus tutustua Kiinan historiaan ja lahi-alueisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis kumpi parempi: Kiina vai Usa? Usassa muuttaisimme Piilaaksoon, Kiinassa Shanghaihin. Nyt pitäisi vain tietää, että kummasta alan haaveilemaan![]()
Oletko koskaan ollut Aasiassa? Olisi hieno kokemus tutustua Kiinan historiaan ja lahi-alueisiin.
En ole ollut Aasiassa ikinä, vähän pelottaa se, että onko aivan erilainen kulttuuri. Kun täälläkin oli hetken kulttuurishokki päälla. Mietin myös kaikkea, esim. onko siellä länsimaiset hyvät terveydenhoitopalvelut, sairaalat yms...
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis kumpi parempi: Kiina vai Usa? Usassa muuttaisimme Piilaaksoon, Kiinassa Shanghaihin. Nyt pitäisi vain tietää, että kummasta alan haaveilemaan![]()
En ole ollut Aasiassa ikinä, vähän pelottaa se, että onko aivan erilainen kulttuuri. Kun täälläkin oli hetken kulttuurishokki päälla. Mietin myös kaikkea, esim. onko siellä länsimaiset hyvät terveydenhoitopalvelut, sairaalat yms...
Kaupungista loytyy hyvia sairaaloita, klinikoita, laakariasemia. Henkilokunta puhuu englantia. Hyva vakuutus/komennusvakuutus kannattaa olla. Joskus on jouduttu lahettamaan hoitoon Hong Kongiin asti tai Suomeenkin. Harvinaista kylla.
Itse olin hoidettavana siella kohdun ulkoisen raskauden takia seka vanhimma pojalla leikattiin eturistiside seka saariluu murtui.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis kumpi parempi: Kiina vai Usa? Usassa muuttaisimme Piilaaksoon, Kiinassa Shanghaihin. Nyt pitäisi vain tietää, että kummasta alan haaveilemaan![]()
Kaupungista loytyy hyvia sairaaloita, klinikoita, laakariasemia. Henkilokunta puhuu englantia. Hyva vakuutus/komennusvakuutus kannattaa olla. Joskus on jouduttu lahettamaan hoitoon Hong Kongiin asti tai Suomeenkin. Harvinaista kylla.
Itse olin hoidettavana siella kohdun ulkoisen raskauden takia seka vanhimma pojalla leikattiin eturistiside seka saariluu murtui.
Ok, kiitos tiedosta! Mä heitän sua yv:llä sitten toukokuussa, kun tiedetään, mihin me jatketaan. Siis toivottavasti jatketaan, en halua Suomeenkaan palata...
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis kumpi parempi: Kiina vai Usa? Usassa muuttaisimme Piilaaksoon, Kiinassa Shanghaihin. Nyt pitäisi vain tietää, että kummasta alan haaveilemaan![]()
Ok, kiitos tiedosta! Mä heitän sua yv:llä sitten toukokuussa, kun tiedetään, mihin me jatketaan. Siis toivottavasti jatketaan, en halua Suomeenkaan palata...
Kauanko olette olleet tien paalla? Onko minka ikaisia lapsia. Me jatketaan Koreaan kesalla. Tai siis mies on jo siella mutta me muut siis.
Odotan viestiasi. :wave: Tsemppia neuvotteluihin. Tiedan, etta on hermoja raastavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:saanko udella, missä ootte/teidän puoliso on töissä?
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Ja kylla se kulttuurishokki tulee ihan missa vaan . Varsinkin kun Suomeen muuttaa takaisin. Mutta avoimesti kohti uusia tuulia.