Onko sellaisiakin olemassa, jotka eivät imuroi joka päivä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en usko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä imuroidaan tarpeen vaatiessa. Nyt kesäloman aikana kun tehtiin remppaa imuroitiin useamman kerran päivässä, mutta normaalisti keskimäärin ehkä parin kolmen päivän välein. Keittiössä lakaistaan ruokapöydän alta/ympäriltä joka ruokailun jälkeen.

:wave:

Pari kertaa viikossa maksimissaan ja tarvittaessa rikkaimurilla. Me syödään ruokapöydässä ja kengät jää tuulikaappiin ja jalat pestään kesäisin sisälle tullessa. Elämme siististi, joten ei tarvita jatkuvaa imurointia.

Kuka helvetti teillä ap sotkee jos olette vielä päivät poissakin? Kotitontut? :D

Ohhoh, mitä aktiivisiivoajia..
Meillä on olemassa imuri, mutta sitä käytetään vain suursiivouksissa. Imuroidaan sohvatyynyjen alta, nojatuolit ja portaat.

Muuten meillä käytetään lattiaharjaa, matot tampataan pihalla ja lattioita pölymopataan, sekä tarpeen vaatiessa pestään ihan märän rätin avulla.

Taitaa olla sähkönkulutus ihan kivaa luokkaa jos joka päivä imuroi koko asunnon?

Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
meillä imuroidaan pari kertaa viikossa,ellei tuu jotain ylimääräisiä sotkuja tms..

samma här..

peesaan tätä..
mahtaa olla roskaava/sotkevaa sorttia jos pitää joka päivä imuroida :whistle:
tietty jos eläimiä niin se on asia erikseen.
Ei meillä niin paljoa tule sotkua jotta tarvis joka päivä se tehdä.

Meillä ei imuroida oikeastaan koskaan muutakun matot ja patjat. Käytän itsekkin parempia siivousmenetelmiä eli pyyhin lattiat nihkeällä tai kostealla (riippuen lattiamateriaalista) mikrokuitumopilla. Imuroiminen kun on ihan turhaa pölyn levittämistä huoneilmaan. Tietysti on eriasia jos on oikein hiekkasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Mä taas en tajua mitä pahaa siinä imuroimisessa sitten on? Miks se on kamalaa miks ei saa? Ei mulla ole mitään tiettyjä päiviä, imuroin kun on tarvis tai sitten muuten vaan. Musta se on kivaa.

siis ei kai siinä mitään pahaa ole, mua ainakin vaan ihmetyttää että miten ne ihmiset elää jotka hukkuu roskaan jos ei päivä imuroi?!

meillä ei ainakaan imuroida joka päivä. ihmettelen et kuka aapeellä oikein sotkee jos vanhemmat käy töissä ja lapset koulus/tarhassa??? ei kai sitä sotkua nyt iltapäivisin niin plajoa tule että ihan joka päivä imuroida tarttee?
no kukin tyylillään, meillä imuroidaan 3-4kertaa viikossa ja lattiat pesen kaksi kertaa viikossa, ja niin meillä on eteisessä kuramatto mihin jää suurin osa hiekoista ym. ja koirakin meillä asustaa, silloin kun piskillä vaihtuu karva niin minä imuroin koiraa päivittäin ja kämppää sitten jokatoinen päivä.

Yhteistyössä