Onko seksikumppanieni määrä liian suuri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";26274257]Seksissä on pohjimmiltaan suuresti kyse suvunjatkamisesta ja siihen liittyvistä haluista ja tunteista joita jaetaan _kumppanin_ kesken.
Siinä mielessä kannattaa pitää mielessä joka kerta on teoreettinen mahdollisuus tulla raskaaksi ja myös se, että kyllä sen tyydytyksen saa dildonkin kautta, ainoastaan heikko itsetunto ei pönkity samalla tavalla kuin huomion saamisessa ihmiseltä.[/QUOTE]

Mitä? Voiko seksistä tulla raskaaksi?!

• Tykkää
Reactions: Anatolia
[QUOTE="Milla";26274312]
Mies on oman "lukemansa" joskus sanonut, se tais olla jotain vähän yli 20. Itse olen vain iloinen, että on pikkasen kokemusta.[/QUOTE]

HARVINAISEN samaa mieltä! Meillä mies on mua useita vuosia nuorempi mutta vuoden seurustelusuhdetta lukuunottamatta ollut sinkkuna ja mä olen vaan onnellinen siitä, että on ehtinyt sinkkuillessaan kerätä kokemuksia ja kumppaneita. Eipä tule sitten suhteessa ollessa fiilistä lähteä kokeilemaan...

HARVINAISEN samaa mieltä! Meillä mies on mua useita vuosia nuorempi mutta vuoden seurustelusuhdetta lukuunottamatta ollut sinkkuna ja mä olen vaan onnellinen siitä, että on ehtinyt sinkkuillessaan kerätä kokemuksia ja kumppaneita. Eipä tule sitten suhteessa ollessa fiilistä lähteä kokeilemaan...

Miksi ei lähtisi kokeilemaan? Jos on harrastanut hyvää sinkkuelämää niin kai sitä ennemmin lähtee lisää hakemaan kuin sellainen jolle se ei koskaan ole ollut tärkeää. Joillekin on moraalisesti vaikeampi "antaa pillua/munaa" ventovieraalle, se kenelle se on OK niin tekee sitä helpommin.

Ei tosiaan ole liian suuri, itsellänikin on suurempi luku takana. Eikä ole mun miestä haitannut, vaikka hänellä on huomattavasti vähemmän ollut kumppaneita. Ja se johtuu siitä, että hän on paljon nuorempi. En ole koskaan hävennyt kumppaneiden määrää, eikä se miestäkään haittaa, päinvastoin hän arvostaa kokemusta, avoimuutta seksin suhteen ja sitä, että tiedän mitä haluan.

[QUOTE="Milla";26274312]Taas kerran sama juttu... Kun mies on nussinut 100 naista, on hän miesten keskuudessa suuri sankari. Mutta jos naisella on ollut seksiä kymmenen, saatikka 40 kanssa, on se olevinaan kamalaa. Mutta näin se ajattelu vielä menee, ei sitä ehkä kannata läväyttää ensimmäisenä tiskiin.
[/QUOTE]

Vaikka en oikein tuollaista ajatusta kyllä tunnistakaan, niin syyn sellaiselle kyllä olettaisin tietäväni. Itse asiassa syy tämänsuuntaisille ajatuksille on käynyt ilmi jo tämänkin ketjun aiemmissa viesteissä.

Eli, miehen oletetaan olevan se, jonka tehtävänä on koettaa saada sitä pillua mahdollisimman monelta. Ja runsaasti kumppaneita omaavat miehet ovat tietystikin niitä, jotka tässä ovat parhaiten onnistuneet, eikö? He ovat siis tietyllä tapaa voittajia. Ja koska naisen puolestaan oletetaan olevan se, joka loppupeleissä valitsee tarjokkaista sopivimmat, niin runsaasti kumppaneita omaava nainen omaa luonnollisestikin vähemmän tiukat kriteerit seksikumppaneidensa suhteen.

Tuota ei sitten ole tarkoitettu turhan vakavasti otettavaksi. :)

[QUOTE="Vieras";26274382]Miksi ei lähtisi kokeilemaan? Jos on harrastanut hyvää sinkkuelämää niin kai sitä ennemmin lähtee lisää hakemaan kuin sellainen jolle se ei koskaan ole ollut tärkeää. Joillekin on moraalisesti vaikeampi "antaa pillua/munaa" ventovieraalle, se kenelle se on OK niin tekee sitä helpommin.[/QUOTE]

Vähän hataraa logiikkaa tässä asiassa nyt. OMA KOKEMUKSENI (ei siis universaali totuus, ai että kun nää kaks menee välillä sekaisin) on se, että kokemukseni satunais-seksistä eivät ole jotain mitä hyvässä parisuhteessa lähdetään vielä oikein hakemaan lisää .:D. Ei niissä sinällään mitään vikaa ole, mutta parisuhde jas parisuhdeseksi on kyllä kokonaan toinen juttu. Mun päätäni ei myöskään mene pyörälle huomiosta tai imartelusta, ero rakkauden ja seksin välillä on todella selvä. En väitä etteivätkö ne olisi mahtava kaksikko, mutta lopulta kaksi täysin eri asiaa. Että ei mua kyllä pettämään saa pelkkää muna-mahdollisuutta vilauttamalla, olkoonkin vaikka hyväkin tyyppi! :D

Mikä ihme tarve on laskea omat seksikumppaninsa noin tarkasti? 42. Pidätkö jotain kirjaa kumppaneistasi? Minusta tuo määrän laskeminen kertoo JOTAIN, en tiedä mitä. En osaa sanoa, mikä on paljon, mikä vähän. Minusta tarkkoja lukuja ei tarvitse raportoida kumppanille ja on outoa jos keskustellaan määrästä noin tarkasti. Voihan sanoa, että on viettänyt aktiivista elämää ja ei ole pihdannut, jos puhe tulee, mutta tuskin kukaan odottaa tarkkaa lukumäärää.

Ihmettelen, jos/miksi kumppaneiden määrä pitää yksittäistasolla kumppanille selvittää. Mutta asia tuntuu minulle muutenkin jotenkin vieraalta - oma lukuni kun on "vain" siellä kymmenen hujakoilla, ja silti en todellakaan osaa sanoa tarkkaa lukemaa.

Eikös se oo niin, että mitä suurempi luku on, sitä parempi nainen tai jotain.. :)
Mua ainakin hävettää ihan älyttömästi, etten ole kun yhden kanssa ollut ja tälläinen ikäloppukin olen :ashamed: Minä en uskaltaisi edes lähteä treffeille sen takia, jos tilaisuus tulisi.

Alkuperäinen kirjoittaja höhhäh;26274495:
Mikä ihme tarve on laskea omat seksikumppaninsa noin tarkasti? 42. Pidätkö jotain kirjaa kumppaneistasi? Minusta tuo määrän laskeminen kertoo JOTAIN, en tiedä mitä. En osaa sanoa, mikä on paljon, mikä vähän. Minusta tarkkoja lukuja ei tarvitse raportoida kumppanille ja on outoa jos keskustellaan määrästä noin tarkasti. Voihan sanoa, että on viettänyt aktiivista elämää ja ei ole pihdannut, jos puhe tulee, mutta tuskin kukaan odottaa tarkkaa lukumäärää.

Kuten aikaisemmin sanottu, kerran ystäväporukan painostuksesta illan vieton lomassa laskin. Sen jälkeen on päivittynyt mielessä automaattisesti. Ja silloin kauhistelltiin enemmänkin sitä, että miten en voi tietää. Ett hohhoijjaa, joo varaankin terapia-ajan heti huomenna.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26274558:
Eikös se oo niin, että mitä suurempi luku on, sitä parempi nainen tai jotain.. :)
Mua ainakin hävettää ihan älyttömästi, etten ole kun yhden kanssa ollut ja tälläinen ikäloppukin olen :ashamed: Minä en uskaltaisi edes lähteä treffeille sen takia, jos tilaisuus tulisi.

Vähän itsetuntoa kehiin nyt.

Kuten aikaisemmin sanottu, kerran ystäväporukan painostuksesta illan vieton lomassa laskin. Sen jälkeen on päivittynyt mielessä automaattisesti. Ja silloin kauhistelltiin enemmänkin sitä, että miten en voi tietää. Ett hohhoijjaa, joo varaankin terapia-ajan heti huomenna.

Koetko tarvitsevasi terapiaa? Minkä takia? Illan viettoa sekin, seksikumppaneiden laskenta. En laskisi enkä kertoisi määristä kenellekään. Vaikuttaa aika lapselliselta touhulta, jos miesystävä on samaa tasoa, niin voi hyvin kysyä tarkan määrän. Kerro ihan avoimesti, vaikkapa illan vieton lomassa.

Kyllähän 42 seksikumppania on aika monta vaikka mistä kulmasta katsoisi. Eihän kaikilla ihmisillä ole edes 42 ihmistä kenen kanssa on oikeasti henkisellä tasolla esim. keskustellut järkeviä. Mutta kullia pilluun voidaan laittaa kenen kanssa vain. :/ Tietty persepanojen ja suuseksien kera :D

Alkuperäinen kirjoittaja höhhäh;26274586:
Koetko tarvitsevasi terapiaa? Minkä takia? Illan viettoa sekin, seksikumppaneiden laskenta. En laskisi enkä kertoisi määristä kenellekään. Vaikuttaa aika lapselliselta touhulta, jos miesystävä on samaa tasoa, niin voi hyvin kysyä tarkan määrän. Kerro ihan avoimesti, vaikkapa illan vieton lomassa.

Nyt meni ironia ohi, mutta eihän se aina kirjoitetusta tekstistä helposti välity. :)

Yhteistyössä